Hei,
Voisitteko ystävällisesti selvittää mikä tämä 5,15€ lasku on -7785 -loppuisesta numerosta. Liittymä on suljettu jo 3.2.2014 niin miksi ihmessä laskuja tulee vielä 2,5kk jälkikäteen? Minulla ei ole laskun erittelyä, koska taloudenhoitajani unohti lähettää sen minulle ja se on jo heitetty roskiin. Toinen syy on tietysti se, että kirjautuminen omat sivut -palveluun ei jostain syystä toiminut vaikka vaihdoin salasanani juuri uuteen. Great.
Mahdollisuuteni selvittää asia puhelimitse ovat melkein olemattomat, koska asun pysyvästi ulkomailla tällä hetkellä ja koska asiakaspalvelunne on aina tukossa. Tyytyväisiä asiakkaita varmasti.
BR,
Arttu Pasi
Sivu 1 / 1
Hei aep!
Liittymä on tosiaan suljettu kuten kuuluikin. Saamasi lasku sisältää pelkästään viivästysmaksuja. 24.2. erääntynyt lasku maksettiin vasta 16.3. ja tästä syystä siitä aiheutui maksukehotusmaksu sekä viivästyskorko jota nyt laskutetaan.
Omille Sivuille sinulla ei ole enää pääsyä koska sinulla ei ole meiltä voimassaolevia liittymiä. Tästä syystä salasanan vaihtokaan ei enää auta. Jos tarvitset laskun maksutiedot, voimme lähettää ne sinulle vaikka emailitse gmail osoitteeseesi.
Liittymä on tosiaan suljettu kuten kuuluikin. Saamasi lasku sisältää pelkästään viivästysmaksuja. 24.2. erääntynyt lasku maksettiin vasta 16.3. ja tästä syystä siitä aiheutui maksukehotusmaksu sekä viivästyskorko jota nyt laskutetaan.
Omille Sivuille sinulla ei ole enää pääsyä koska sinulla ei ole meiltä voimassaolevia liittymiä. Tästä syystä salasanan vaihtokaan ei enää auta. Jos tarvitset laskun maksutiedot, voimme lähettää ne sinulle vaikka emailitse gmail osoitteeseesi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.