Skip to main content
Saisinkohan seuraavan laskun tiedot kännykkääni esim, lähettämällä tekstiviestin johonkin tiettyyn Soneran numeroon? Mikähän on numero?

Soneran laajakaista sopimuksesta juuri irtisanoutuneena ja sähköisen laskumuodon valinneena, paperilaskua ei enää tule, enkä pääse enää laskuarkistoanikaan katselemaan.

Sonera ei myöskään ole saanut edellistä sähköistä laskua perille uuteen sähköpostiosoitteeseeni, vaikka heillä on kyllä osoite tiedossaan.
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun puhelimitse laskutusasian varmistamiseksi, puh. 0200 17000 (mpm/pvm).

Kuvaamaasi tekstiviestipalvelua ei ole Soneran Laajakaista-asiakaspalvelun käytettävissä.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Homma OK.
Soneralta tulikin jo lasku perille sähköpostiini!

Vastaa