Skip to main content

Lasku liittymän irtisanomisen jälkeen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei,

Olen irtisanonut internet-liittymäni ja liittymä laitettiin poikki 13.9. Olen maksanut niin elokuun kuin syyskuunkin laskut. Silti minulle tuli nyt uusi lasku ajalta 1.8.2013 - 13.09.2013. Mistä on kyse?

Yst. terveisin,

Tuomas

3 kommenttia

  • October 28, 2013
Hei Tuomast!

Ilmeisesti kyseessä on laajakaistan laskutuksesta kyse? Voitko tarkistaa käyttäjätiedoissa olevan asiakasnumeron niin pääsen käsiksi tietoihin ja tarkistamaan laskutuksen. Laajakaistan puolella laskutus tapahtuu viiveellä ja laskutus on päiväkohtainen. Kannattaa tarkistaa edellisistä laskuista laskutuskausi miltä väliltä ne ovat.

  • November 5, 2013
Hei, asiakasnumeroni on 3000912458.

  • November 7, 2013
Hei tuomast!

Meillä on käytössä jälkikäteinen laskutus eli esim. syyskuussa maksamallasi laskulla on veloitettu heinäkuun kuukausimaksu. Sitä seuraava lasku eli tämä uusin koskee elokuuta ja syyskuuta irtisanomispäivään asti. Mitään tuplalaskutusta ei siis ole tapahtunut.

Mukavaa syksynjatkoa!