Hei,
Olen irtisanonut internet-liittymäni ja liittymä laitettiin poikki 13.9. Olen maksanut niin elokuun kuin syyskuunkin laskut. Silti minulle tuli nyt uusi lasku ajalta 1.8.2013 - 13.09.2013. Mistä on kyse?
Yst. terveisin,
Tuomas
Sivu 1 / 1
Hei Tuomast!
Ilmeisesti kyseessä on laajakaistan laskutuksesta kyse? Voitko tarkistaa käyttäjätiedoissa olevan asiakasnumeron niin pääsen käsiksi tietoihin ja tarkistamaan laskutuksen. Laajakaistan puolella laskutus tapahtuu viiveellä ja laskutus on päiväkohtainen. Kannattaa tarkistaa edellisistä laskuista laskutuskausi miltä väliltä ne ovat.
Ilmeisesti kyseessä on laajakaistan laskutuksesta kyse? Voitko tarkistaa käyttäjätiedoissa olevan asiakasnumeron niin pääsen käsiksi tietoihin ja tarkistamaan laskutuksen. Laajakaistan puolella laskutus tapahtuu viiveellä ja laskutus on päiväkohtainen. Kannattaa tarkistaa edellisistä laskuista laskutuskausi miltä väliltä ne ovat.
Hei, asiakasnumeroni on 3000912458.
Hei tuomast!
Meillä on käytössä jälkikäteinen laskutus eli esim. syyskuussa maksamallasi laskulla on veloitettu heinäkuun kuukausimaksu. Sitä seuraava lasku eli tämä uusin koskee elokuuta ja syyskuuta irtisanomispäivään asti. Mitään tuplalaskutusta ei siis ole tapahtunut.
Mukavaa syksynjatkoa!
Meillä on käytössä jälkikäteinen laskutus eli esim. syyskuussa maksamallasi laskulla on veloitettu heinäkuun kuukausimaksu. Sitä seuraava lasku eli tämä uusin koskee elokuuta ja syyskuuta irtisanomispäivään asti. Mitään tuplalaskutusta ei siis ole tapahtunut.
Mukavaa syksynjatkoa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.