Skip to main content

Lasku liittymän sulkemisen jälkeen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Olen irtisanonut liittymän ja vaihtanut operaattoria. Silti puolitoista kuukautta myöhemmin tuli vielä lasku Soneralta ja myöhemmin vielä maksumuistutus.
Nuo laskut ehdittiin jo maksaa ennen kuin tajuttiin että ei olla enää Soneran asiakkaita.
Kuinka toimitaan?

3 kommenttia

  • August 18, 2014
Heippa noos,

Laajakaistan osalta meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, laskut voivat tulla n. parin kuukauden viiveellä.
Tarkistatko laskusta mitä ajankohtaa laskutus koskee, jos lasku on ajalta jolloin kaista oli vielä käytössä, on se sitten aiheellinen. Jos siinä on jotain epäselvää vielä, lisäätkö tänne asetuksista asiakasnumerosi näkyviin (ilman välejä tai muita merkkejä) niin katsotaan tarkemmin? :)

  • August 18, 2014
ok.
tämä kyselyni koskee puhelinlaskua/kytkyä.
asiakasnumero on: xxxxxxxxxx.

  • August 20, 2014
Laitathan asiakasnumeron mieluummin omiin tietoihin, niin se jää näkyville, mutta ainoastaan meille Soneralaisille. :) Jouduin nyt piilottamaan sen viestistäsi.

Tsekkasin toki laskusi ja liittymän irtisanomispäivän jälkeen on lähetetty ihan aiheellisia laskuja. Voit tarkistaa laskuerittelyistä mitä ajanjaksoa ne koskevat. Ja se viimeinen lasku on ollut viivästysmaksuja viimeisestä varsinaisesta laskusta.