Huh hoijaah...
Sonera-paska lähettää sitten uuden laskun nettiliittymästäni joka on jo suljettu.... Ei näin, ei todellakaan näin.
Parhaillaan jonotan sitten tonne asiakaskusetukseen puhelimella...
Sivu 1 / 1
Sonera Laajakaista -liittymiemme laskutus tapahtuu jälkikäteisesti, joten saamassasi laskussa on todennäköisesti veloitettu aiemmalta ajalta. Kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa laskuerittelystä, miltä ajalta kyseisellä laskulla on veloitettu. Paperilaskuilla laskun erittelyosa on yleensä laskun kääntöpuolella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.