Skip to main content

lasku maksettu

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Jos laskut on maksettu, mutta ne ei näy vielä järjestelmässänne, voiko kenties lähettää sähköpostissa kuitit maksetuista jotta liittymän saisi????

4 kommenttia

  • March 13, 2013
siis että liittymän saisi auki ilman odottamista että näkyy järjestelmässä...

  • March 13, 2013
Hei saila70 !

Maksun tulee näkyä suoritettuna ennenkuin liittymä voidaan avata normaalilla avausmaksulla 9,90€.

Toinen vaihtoehto on pika-avaus (30€), jolloin liittymä voidaan avata asiakkaan omaa ilmoitusta vastaan. Tässä tapauksessa emme vaadi kuittiakaan. Ellei suoritus näy meillä kolmen päivän sisällä, liittymä sulkeutuu uudelleen.

Nämä koskevat ainoastaan Soneran laskuja, jotka eivät ole siirtyneet perintään. Sergelin laskut on näyttävä maksettuina ennen liittymän avausta.

  • March 13, 2013
mistä tiedän onko se mennyt perintään???

  • March 13, 2013
Hei saila70 !

Mikäli laskusta on sinulle lähetetty kaksi kehotusta, eikä laskua ole suoritettu, siirtyy se Sergelin perittäväksi. Sergel lähettää sinulle sen jälkeen uuden laskun mihin on lisätty perintäkulut.