Tervehdys.
Sain nyt laskun uudesta liittymästäni, jossa oli laskutettu yhdeltä päivältä laajakaistaa ja loput summasta modeemia, joka puhelimessa tehdyllä sopimuksella sovittiin toimitettavaksi uuteen asuntoon.
Puhelimessa modeemin hinnaksi kerrottiin 37 euroa, mutta juuri saapuneessa laskussa hinta onkin kasvattanut muhkeasti kokoaan: 89,73€! Voisiko joku ystävällisesti selvittää tämän?
Asiakaspalveluun kun ei tunnu saavan mitenkään yhteyttä, niin kokeillaan nyt tätä foorumia kun täällä sentään jonkinlaista asiakaspalvelua näyttää saavan.
Olen aiemminkin ollut soneran asiakkaana laajakaistan ja matkapuhelinliittymän kautta, eikä näihin asiakaspalveluvaikeuksiin ole nopealla silmäyksellä tullut minkäänlaista parannusta, harmin paikka.
Lasku modeemista paljon suurempi kuin sovittiin puhelimessa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.