Sain tekstiviestin, jossa tarjottiin Tuplanetin jatkoa samaan hintaan, 29,90 €, kuin edellinen kaksivuotistarjouskin. Vastasin siihen hyväksymällä tarjouksen, mutta nyt saamassani toukokuun laskussa, on uuden kaksivuotiskauden osuus normaalihintainen.
Miksi kirjallinen yhteydenotto teihin on näin hankalaa? Tuntuu kyllä suorastaan naurettavalta ja uskomattomalta että operaattoriin ei saa yhteyttä sähköpostilla! En periaatteesta halua maksaa kallista puhelumaksua jonotuksineen, jotta saisin oikeasummaisen laskun. Etsin sivuiltanne kauan sähköpostiosoitetta, kun en voinut ymmärtää, että vain keskustelupalstan kautta pääsen kirjoittamaan asiani. Eikö teillä ole edes palautelomaketta? Outoa "asiakaspalvelua" v. 2013.
Lasku normaalihintainen, vaikka on sovittu tarjoushinta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.