Ostin Helsingin Itäkeskuksen Expertistä Samsung N510 läppärin Soneran nettiliittymällä. Ilmoitettu hinta oli 28 euroa/kk (sis. läppärin kk veloituksen ja rajattoman surffailun netissä maksiminopeudella, joka ei hääppöinen kyllä ollut). Tämän lisäksi ei ymmärtääkseni pitänyt tulla mitään muita maksuja. Nyt sain ensimmäisen laskun joka olikin lähes 40 euroa. Voisitteko selittää syyn. Keskustelen mielelläni asiasta puhelimitsekin.
Sivu 1 / 1
Kannattaa ensin tarkistaa saamasi laskun erittelyosasta miltä ajalta ja mistä tuotteista kyseisellä laskulla on veloitettu.
Jos asia ei selviä laskun erittelyn perusteella, asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm, valikko 1: matkapuhelinasiat) josta pystytään tarkistamaan, että nettitikulla ja kannettavalla tietokoneella on oikeat tarjoukset voimassa.
Pystymme tämän keskustelupalstamme kautta neuvomaan asiakkaitamme erilaisissa tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä, mutta emme käsittele palstallamme yhteydenottopyyntöjä. Sinun on mahdollista lähettää asiakaspalveluumme kysymyksestäsi viesti myös Omien Sivujemme lomakkeella, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun kysymyksestäsi yhteydessä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos asia ei selviä laskun erittelyn perusteella, asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm, valikko 1: matkapuhelinasiat) josta pystytään tarkistamaan, että nettitikulla ja kannettavalla tietokoneella on oikeat tarjoukset voimassa.
Pystymme tämän keskustelupalstamme kautta neuvomaan asiakkaitamme erilaisissa tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä, mutta emme käsittele palstallamme yhteydenottopyyntöjä. Sinun on mahdollista lähettää asiakaspalveluumme kysymyksestäsi viesti myös Omien Sivujemme lomakkeella, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun kysymyksestäsi yhteydessä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.