Lasku on hukkunut

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Mä olen hukannut mun laskun ja tahtoisin saada laskun viitenumeron ja tilitiedot.
Ei huvittaisi maksaa muistutusmaksuja ja odottaa muistutusmaksua. Mistä nämä tiedot saa näppärimmin?

1 kommentti

Jos liittymä on henkilöasiakkaan nimissä, löydät kaikki liittymän laskut Omien sivujen Laskuarkistosta kirjautumalla Omille sivuille (https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/) liittymäsi pääkäyttäjän tunnuksella. Kun olet kirjautunut, mene kohtaan 'Saldo ja laskut', josta valitaan 'Laajakaistan verkkolasku'. Tässä vaiheessa sivusto kysyy henkilötunnuksesi loppuosaa. Avoimet ja maksetut laskut löytyvät Laskumapista.

Jos liittymä on yrityksen nimissä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) (mpm/pvm).

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa