Sain laajakaistalaskun, joka on virheellinen.
Olen nyt 2x 30 minuuttia odottanut (MAKSULLISESSA) puhelinpalvelussa ilman vastausta, lähettänyt kaksi palvelupyyntöä (joihin ei ole reagoitu mitenkään) ja varannut ajan asiakaspalvelusta.
Lähin vapaa aika asiakaspalveluun oli lähes 2 viikon päässä eräänä iltana, joten varasin sen. Nyt kuitenkin tajusin, että laskutuspalvelu menee kiinni kello 1600? Uutta aikaa ei ole saatavana ennen laskun eräpäivää.
Josko siellä joku lukisi tämän viestin?
Asiakasnumeroni näette profiilistani, laskun numero on 56220811.
Summa on 72,34 euroa, josta 68,45 euroa veloitetaan liittymän mukana toimitetusta ILMAISESTA WLAN-modeemista.
Virheitähän toki sattuu, mutta on käsittämätöntä miten yhteydenotto teihin on niin hankalaa. Miksei esimerkiksi laskutukseen voi olla omaa sähköpostiosoitetta? Olkaa hyvä ja korjatkaa tämä virheellinen lasku. Jos on kysyttävää, niin ottakaa yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.
Sivu 1 / 1
Aspan täti soitti aamulla, ja homma on nyt kunnossa.
Oli vastaamassa 31.8. lähetettyyn palvelupyyntöön - että hieman pitempi käsittelyaika kuin 1-2 arkipäivää.
Oli vastaamassa 31.8. lähetettyyn palvelupyyntöön - että hieman pitempi käsittelyaika kuin 1-2 arkipäivää.
Hyvä jos asiasi on saatu nyt hoidettua. Palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin kuuden arkipäivän viive tällä hetkellä. Pahoittelemme viivettä. Kiireellisissä asioissa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.