lasku sähköpostissa

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Paperinen lasku on toimistolla ja pitäisi saada siitä kopio sähköpostissa, jotta voisi maksella pois.
Miksei lasuarkistossa ole laskutietoja, viite + pankkiyhteys.

3 kommenttia

Hei aripe: Onko kyse kuluttaja- vai yrityspuolen laskusta? Testasin äsken Omien Sivujen laskuarkistoa ja kuluttajapuolella homma toimi eli pystyin selaamaan lähetettyjä laskuja, joissa näkyy myös tarpeelliset viite- ja tilinumerot. Yrityspuolella yksittäinen käyttäjä ei kuitenkaan pääse katsomaan tarkkoja laskutietoja, ainoastaan liittymän saldon.

Mikäli kyse on yrityspuolen laskusta, kannattaa ottaa yhteys yritysasiakaspalveluumme. Jos taas kyse on kuluttajapuolen laskusta, kyseessä on kenties jonkinlainen vikatilanne Omilla Sivuilla. Kannattaa kokeilla myöhemmin uudelleen ja mikäli ongelma jatkuu, ottaa yhteys asiakaspalveluumme.
Ensimmäinen yhtydenottoni nk. asiakaspalveluunne oli yli viikko sitten, toinen eilen. Mitään ei vaan tapahdu.
Hei aripe: Onko asia saatu korjattua?

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa ja hoitaa asian kuntoon mikäli tilanne ei ole muuttunut. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Voit myös laittaa asiakasnumeron tilalle Sonera liittymänumerosi muodossa esim. 0401234567 ilman väliviivaa.

Vastaa