Irtisanoin Langaton Laajakaista -liittymäni toukokuussa ja sain asiasta kirjallisen vahvistuksen. Vahvistuksessa kerrottiin, että käyttäjätunnus ei ole enää käytettävissä 1.6.2010 jälkeen.
Huomasin äsken, että olin kuitenkin saanut 7.7.2010 päivätyn laskun, joka sisältää liittymän kuukausimaksun ajalle 1.6.2010 - 30.6.2010. Miten tämä on selitettävissä?
Sivu 1 / 1
Olen samaa mieltä kanssasi eli kesäkuun laskua irtisanotusta Laajakaista Langaton - liittymästä ei olisi pitänyt enää tulla, sillä liittymän toiminta on päättynyt 1.6.2010.
Tämän enempää en pysty Keskustele ja kysy - palstan kautta auttamaan, joten kehoitan sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000. Sitä kautta virheellinen lasku on mitätöitävissä ja selviää syy miksi olet laskun saanut.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tämän enempää en pysty Keskustele ja kysy - palstan kautta auttamaan, joten kehoitan sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000. Sitä kautta virheellinen lasku on mitätöitävissä ja selviää syy miksi olet laskun saanut.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.