Skip to main content
Perheemme kaksi puhelinliittymää maksetaan suoramaksuna, joudummeko maksamaan myös "paperilasku lisän"?
Vanhat kalkkiset ei ymmärrä e-laskuja, tai emme luota moisiin, myös visalla emme netissä maksa edellä mainituin syin..
-Ei ole verkkopankkitunnuksia, emmekä taida hankkiakkaan...
Hei van Os!

Mikäli sinulta löytyy sähköpostiosoite, kannattaa ilmoittaa se myös laskun tietoihin. Vaikka lasku meneekin suoramaksuna, tulee siitä silti paperinen ilmoitus kotiin josta veloitetaan paperilaskumaksu. Kun laskuilmoitus tulee sähköpostiin, ei paperilaskumaksua tarvitse maksaa. Sähköpostiosoitteen voit ilmoittaa Omien Sivujen laskuarkistossa osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut .
En löytänyt paikkaa mihin se sähköpostiosoite laitetaan....?
-Ilmoitin myös asiakaspalveluun/tukeen oman ja vaimon sähköpostiosoitteen, toimiikohan....?
Voidaksesi tehdä muutoksia laskutustietoihin tulee sinun kirjautua Omille Sivuille Sonera Tunnuksella. Tunnuksen luomiseen tarvitaan verkkopankkitunnukset. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, ilmoitahan sähköpostiosoitteesi soittamalla Asiakaspalveluun, puh 0200 17000.
Meitille iloisia uutisia!
-Tuli soitto Soneralta ja emme enää saa paperilasku muistutusta suoralaskuistamme, tulee säästöä....

Ps. Sähköpostiin tulee kyllä ilmoitus laskuista.

Kiitos Soneran asiakaspalvelu!

Vastaa