Lasku tuli vaikka laajakaista ei toiminut

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei

Sain liittymän, Data kuukausi ja Data Teho 1Mbit/s kuukausimaksut helmikuulta, yht 21,76e.
Sain kuitenkin laajakaistan toimimaan vasta 20.2 koska mokkula ei toiminut. Tällöinkin liittymä oli onnettoman hidas. Dataa on siirretty yht. 3,703 Mt.
Irtisanoin liittymän ja sain laskun koko helmikuulta, liittymän kuukausimaksun voisin maksaakin mutta toimimattomasta palvelusta en mielelläni maksa. Voinko laittaa asiasta sähköpostia jonnekin? Puhelinasiakaspalvelu on tukossa.

terveisin,
Heikki Mattila

6 kommenttia

Minut tavoittaa numerosta XXXXXXX tai sähköpostilla XXXXXXXXXX

Poistettu puhelinnumero ja sähköpostiosoitteen tiedot viestistä. Ei henkillökohtaisia yhteystietoja foorumille.

T. Sonera Asiantuntijat
Jos liittymässä on jokin ongelmatilanne, kannattaa ongelmasta olla yhteydessä aina vikapalveluumme 0206 90101 (pvm/mpm), jos asia ei selviä omin neuvoin tai ohjesivujemme (http://www.sonera.fi/Asiakastuki/) avulla. Näin ongelma tulee tietoomme, pystymme auttamaan asian selvittämisessä. Myös mahdolliset liittymän häiriötilanteet pystytään näin korjaamaan, jos häiriö on puolellamme.

En näe asiassa suoraa aihetta hyvitykseen, jos et ole ollut meihin yhteydessä liittymän ongelmatilanteesta. Jos olet kuitenkin ollut ongelmatilanteesta yhteydessä vikapalveluumme, kannattaa asian selvittämiseksi olla yhteydessä matkapuhelinasiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm, valikko: Matkapuhelinasiat). Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8 - 20 ja lauantaisin klo 9 - 16.30.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jonoaika asiakaspalveluun on aina 10-20 minuuttia. Voinko lähettää asiasta sähköpostia?

edit: Jonoaika yli puoli tuntia...
Jos sinulla on käytössä Soneran matkapuhelin- tai laajakaistaliittymä, sinun on mahdollista lähettää kysymyksesi asiakaspalveluumme palvelupyyntönä Omien Sivujen kautta. Palvelupyynnön käyttö edellyttää kirjautumista Omille Sivuille Soneran matkapuhelinliittymän numerolla tai laajakaista -liittymän sähköpostiosoitteen tunnuksilla.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymäni on jo irtisanottu joten en pääse omille sivuille. Onko jokin muu keino saada asiakaspalvelua?
Jos sinulla ei enää ole voimassaolevia tunnuksia Omille sivuille, niin tällöin ei kyllä muuta mahdollisuutta ole, kuin soittaa asiakaspalvelunumeroomme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa