Hei,
Olen tällä hetkellä Yhdysvalloissa joten en halua selvitellä tätä puhelimessa 2€/minuutti -hintaan.
Minulla oli Soneran matkapuhelinliittymä tämän vuoden kesä-heinäkuussa, enkä koskaan saanut Soneralta laskua. Viime viikolla olin kuitenkin saanut kotiini perintätoimistolta laskun, jonka avopuolisoni avasi pyynnöstäni. Laskussa peritään maksua Soneran mobiilipalveluista korkoineen ja maksukehoitusmaksuineen. Siitä selviää myös, että Sonera on lähettänyt laskut vanhaan osoitteeseeni (jossa minulla oli joskus Soneran laajakaistaliittymä) sen osoitteen sijaan jonka annoin tätä matkapuhelinliittymää hankkiessani Soneran myyntipisteessä. Myyntipisteen työntekijä vieläpä kysyi minulta tuosta vanhasta osoitteesta ja lupasi poistaa sen tietokannasta kun sanoin, etten ole asunut sielä 3 vuoteen. Nyt laskut oli kuitenkin nähtävästi lähetetty sinne.
Voitteko lähettää minulle uuden laskun sähköisessä muodossa, ilman teidän virheestänne johtuvia ylimääräisiä kuluja, ja niin että siitä näkyy eriteltynä mistä lasku muodostuu.
Sähköpostiosoitteeni annoin tähän fooruumiin rekisteröityessäni, asiakasnumero (joka näkyi perintätoimiston lähettämässä laskussa Soneran asiakasnumeronani) ei kelvannut liian pitkänä joten poistin sen alusta "10".
Sivu 1 / 1
Hei -jj-!
Tuolla Sergelin asiakasnumerolla emme pääse tätä asiaa tarkistamaan, mutta jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa asiaa tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Mikäli et jostain syystä pysty lisäämään asiakasnumeroasi, voit lisätä tuon kyseessä olevan liittymän puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa.
Autamme toki myös facebookissa osoitteessa: http://www.facebook.com/sonera. Voit lähettää sielä meille yksityiskohtaisempia tietoa yksityisviestillä.
Tuolla Sergelin asiakasnumerolla emme pääse tätä asiaa tarkistamaan, mutta jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa asiaa tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Mikäli et jostain syystä pysty lisäämään asiakasnumeroasi, voit lisätä tuon kyseessä olevan liittymän puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa.
Autamme toki myös facebookissa osoitteessa: http://www.facebook.com/sonera. Voit lähettää sielä meille yksityiskohtaisempia tietoa yksityisviestillä.
Niistä laskuista minun on hankala tarkistaa asiakasnumeroani, kun ette ole lähettäneet niitä laskuja minulle, sehän se tässä on koko ongelma... Lisäsin nyt puhelinnumeron ilman etunollaa kyseiseen kenttään.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.