Skip to main content

Laskua ei kuulu

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olen varmaan idiootti, mutta kyselen nyt kuitenkin LASKUN perään soneralta.

Sitä kun ei normaaliin tapaan ole e-laskuna verkkopankkiin kuluvan kuun alussa ole muiden kuukausien tapaan kuulunut.

Eli missähän lienee? Ei viitsisi ottaa myöhemmin useamman kuun laskua yhteen mälliin.

2 kommenttia

  • August 8, 2012
Hei Mazello,
Asia selvisikin puhelimitse. Toivottelen vielä tätäkin kautta oikein hyvää päivän jatkoa!

  • August 8, 2012
Kerrotaan tosiaan vielä tännekkin muiden nähtäväksi, että soneralta otettiin puhelimitse yhteyttä ja selvitettiin asia.

Asiallista ja ripeähköä toimintaa (tällä kertaa)