Olen varmaan idiootti, mutta kyselen nyt kuitenkin LASKUN perään soneralta.
Sitä kun ei normaaliin tapaan ole e-laskuna verkkopankkiin kuluvan kuun alussa ole muiden kuukausien tapaan kuulunut.
Eli missähän lienee? Ei viitsisi ottaa myöhemmin useamman kuun laskua yhteen mälliin.
Laskua ei kuulu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.