Skip to main content

Laskua ei kuulu

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,
Olen todella huolissani, että minulle tulee jossain vaiheessa valtava karhulasku. Laajakaistaliittymäni avattiin syyskuun puolessa välissä, mutta laskua ei ole vieläkään kuulunut. Tähän mennessä laskutusrajan olisi pitänyt kyllä täyttyä. Jostain syystä kaikissa Omien sivujen kautta löytyvissä tiedoissani lukee laskutuksen kohdalla se sähköpostiosoite, jonka annoin vain tilaajatietoihin, vaikka tilatessani annoin laskutusosoitteeksi eri osoitteen. En ole löytänyt laskua kummastakaan sähköpostista enkä Soneran omastakaan sähköpostista, tein tunnukset laskuarkistoa varten eikä sieltäkään löydy yhtään laskua. Mitäköhän ihmettä...?

5 kommenttia

  • November 28, 2012
Hei Mio!

Sinulle ei ole lähetetty vielä yhtään laskua. Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, samoin liittymäsi kuukausimaksu on niin pieni, ettei laskua lähetetetä kuin kahden kuukauden välein.
Ei siis huolta! Lasku tulee (kunhan muodostuu) @luukku.com -loppuiseen sähköpostiisi.

  • November 28, 2012
Kiitos vastauksesta! Hyvä tietää, etten ole karhulaskua saamassa. Omien laskujeni mukaan laskun tulemisen ehtojen olisi pitänyt täyttyä jo lokakuun lopussa (n. 5 + n. 10 e ja kalenterikuukauden täyttyminen), mutta ilmeisesti siinä oli joku muu logiikka.
Tuo sähköpostiosoite ei ole se, jonka olen antanut liittymää tilatessani. Tilauksen tein netissä ja lomakkeessa kysyttiin erikseen "tilaajan tiedot" -kohdassa sähköpostia ja "laskutukseen liittyvää tietoa" -kohdassa "laskun sähköpostia", johon annoin toisen sähköpostiosoitteen. Laskutussähköpostiosoite on ilmeisesti kadonnut taivaan tuuliin. Tiedän laittamani tiedot, koska tulostin tilausvahvistuksen. Ehkä teidän päässä on hyvä tietää, että ilmeisesti lomakkeen tuon kohdan tiedot eivät välity eteenpäin...? Täytyy käydä vaihtamassa tuo s-posti laskutustietoihin.
Omilla sivuilla saattoi antaa myös matkapuhelinnumeron, johon tulee tieto, kun lasku on saapunut. Onko tämä minulle ilmainen palvelu? Ja ilmeisesti laskuarkistossa näkyy täydellisenä koko lasku, vaikka sitä ei sähköpostiin jostain syystä tulisikaan?
Kiitos taas.

  • November 28, 2012
Hmmm.... Vielä sen verran, että en saa laskutusosoitetta muutettua omilla sivuilla. Asiakastietoihin vaihdoin Soneran oman sähköpostin, mutta jos koitan vaihtaa sen myös laskutusosoitteeksi, järjestelmä joko heittää minut ulos tai menee tilttiin. Ehkä hätä ei ole tämännäköinen, jos pystyn ottamaan käyttöön tekstiviestimuistutuksen (en ole vielä koittanut, luultavasti tulisi taas herja) ja lasku näkyy laskuarkistossa.

  • November 29, 2012
Hei Mio!

Laitan palautetta eteenpäin siitä, että lomakkeelle antamasi sähköpostiosoite ei ole ainakaan sinun kohdallasi jostain syystä kulkeutunut eteenpäin. Pistän samalla myös kyselyä, onko Omilla sivuilla jotain vikatilannetta, ettei sähköpostiosoitetta, johon lasku tulee, pystyisi vaihtamaan.

Tekstiviesti-ilmoitus laskun saapumisesta on ilmainen palvelu ja laskuarkistossa laskut näkyvät täydellisinä, kuten itsekin epäilit.

Mukavaa illanjatkoa ja palataan asiaan, kun saan vastauksia kysymykseesi.

  • December 3, 2012
Kiitos!