Hei,
Olen todella huolissani, että minulle tulee jossain vaiheessa valtava karhulasku. Laajakaistaliittymäni avattiin syyskuun puolessa välissä, mutta laskua ei ole vieläkään kuulunut. Tähän mennessä laskutusrajan olisi pitänyt kyllä täyttyä. Jostain syystä kaikissa Omien sivujen kautta löytyvissä tiedoissani lukee laskutuksen kohdalla se sähköpostiosoite, jonka annoin vain tilaajatietoihin, vaikka tilatessani annoin laskutusosoitteeksi eri osoitteen. En ole löytänyt laskua kummastakaan sähköpostista enkä Soneran omastakaan sähköpostista, tein tunnukset laskuarkistoa varten eikä sieltäkään löydy yhtään laskua. Mitäköhän ihmettä...?
Laskua ei kuulu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.