Hei!
Solmimme kesäkuussa sopimuksen ja meille aukesi Onnen-Pekka laajakaista hintaan 10/kk. Olen odotellut laskua ja vieläkään ei ensimmäistä ole näkynyt. Ymmärrän, että alle 20e:n laskuja ei lähetetä, mutta aikaa on kuitenkin kulunut jo yli 3kk:ta sopimuksen alkamisesta. Nimenomaan sen vuoksi teimme sopimuksen, ettei tarvitse suuria summia maksaa kerralla, joten toivon ettei nyt tule jotain suurta könttämaksua vaan tuo 20e.
Lisäksi olen odotellut automaattisesti paperilaskua, kunnes yhtäkkiä tajusin, että lasku saattaakin tulla johonkin tänne Soneran sivuille ja niin ilmeisesti teillä onkin tapana? Outoa kyllä itse en tuota tiennyt. Lisäksi lasku olisi ilmeisesti tullut Soneran sähköpostiini eikä normaaliin käytössä olevaan osoitteeseeni? Eli pahimmassa tapauksessa olisi voinut käydä niin, että kiltisti olisin odotellut laskuani ja se olisikin ollut jossain sivulla ja kansiossa mistä en sitä olisi osannut edes etsiä ja näin ollen olisi myös tullut huomautuksia ja lopulta varmaan netti katkaistu, ilman että olisin itse syytä edes tiennyt.
Nyt olen ilmoittanut tietoihini päivittäisessä käytössäni olevan sähköpostiosoitteen ja toivon, että tuleva laskuni tulee sinne.
Sivu 1 / 1
Hei, Soneralla on jälkikäteenlaskutus laajakaistaliittymissä, lisäksi alle 20€:n laskuja ei lähetetä. Ensimmäisen laskun muodostumisessa saattaa kohdallasi kestää jonkun aikaa, sillä kuukausiveloituksesi on niin pieni.
Tilausta tehdessä voi laskutustavaksi valita joko paperilaskun tai sähköpostilaskun. Ilman asiakkaiden lupaa, ei laskuja sähköisesti lähetetä.
Voimme vielä tarkastaa liiittymäsi tiedot, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Tilausta tehdessä voi laskutustavaksi valita joko paperilaskun tai sähköpostilaskun. Ilman asiakkaiden lupaa, ei laskuja sähköisesti lähetetä.
Voimme vielä tarkastaa liiittymäsi tiedot, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.