Morjes!
En ole mielestäni saanut laskua, josta sain tänään maksukehoituksen Sergel Oy:ltä.
Mitään muuta en ole kyseiseen laskuun liittyen saanut.
Sivu 1 / 1
Hei Snacks!
Katoin liittymän tietojasi ja lasku on lähetetty @pp2.inet.fi- päättyiseen sähköpostiin. pystytkö tarkistamaan onko lasku tullut tai mennyt vahingossa roskapostien joukkoon? Jos lasku on myöhässä pari viikkoa, niin laskusta lähetetään liittymän omistajan osoitteeseen maksukehoituskirje. täällä näkyy, että kyseessä on myös laajakaistan asennusosoite. oletko saanut maksukehoituskirjettä meiltä?
Katoin liittymän tietojasi ja lasku on lähetetty @pp2.inet.fi- päättyiseen sähköpostiin. pystytkö tarkistamaan onko lasku tullut tai mennyt vahingossa roskapostien joukkoon? Jos lasku on myöhässä pari viikkoa, niin laskusta lähetetään liittymän omistajan osoitteeseen maksukehoituskirje. täällä näkyy, että kyseessä on myös laajakaistan asennusosoite. oletko saanut maksukehoituskirjettä meiltä?
En ainakaan löytänyt laskua sähköpostista enkä maksukehoitusta ole saanut.
Moi Snacks! Melko kummalliselta kuulostaa. Laskusta on lähetetty ilmoitus myös tekstiviestillä. Eikö tämäkään tullut perille?
Lasku on tosiaan siirtynyt Sergelille eli tämän suhteen tulisi olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa 0200 13113 / asiakaspalvelu@sergel.com
Lasku on tosiaan siirtynyt Sergelille eli tämän suhteen tulisi olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa 0200 13113 / asiakaspalvelu@sergel.com
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.