Skip to main content

Laskua odotellaan

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

HEi!

Laajakaistani aukesi Lokakuussa 2012, yhtään laskua ei ole vielä tullut.

En myöskään pääse laskuarkistoon omilta sivuilta, valittaa:


Näet laskut vain asiakkuustunnuksella
Laskuarkiston voi nähdä vain liittymän omistaja. Jos olet liittymän omistaja, sinun tulee kirjautua uudestaan Omille Sivuille asiakkuustunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut asiakkuustunnusta, voit rekisteröidä sen verkkopankkitunnuksillasi.

Ja kun kirjaudun uudestaan, tulee sama.

Asiakasnumeroa en myöskään löytänyt mistään. Tilausnumero laajakaistalle sen sijaan löytyi, se on:

Tilauksen päivämäärä: 20.10.2012
Tilausnumero: 4755497

8 kommenttia

  • January 18, 2013
Hei CoryQuirk,

Näyttää ettei sinulle ole muodostunut vielä yhtään laskua.

Pääset luomaan asiakkuustunnuksen pankkitunnuksilla, osoitteesta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Register

Kun olet asiakkuustunnuksen tehnyt yllä olevan osoitteen kautta, kirjaudu omille sivuille juuri luomallasi tunnuksella. Asiakkuustunnuksella pääset tarkastelemaan laskuarkistoa ja näet kaikki nimelläsi olevat liittymät.

  • January 18, 2013
Hei! Kiitos vastauksesta.

Minulla on siis nuo tunnukset kyllä omille sivuille, mutta laskuarkistoon ei päästä. Johtunee ilmeisesti siitä että yhtään laskua ei ole vielä tullut niin ei ole arkistoakaan.

Mutta odotellaan sitä laskua vielä, toivottavasti ei vaan käy niin että tulee karhukirje tai liittymä katkaistaan maksamattomien laskujen takia :)

  • January 18, 2013
Hei CoryQuirk,

Jotta omilta sivuilta pääsee laskuarkistoa selaamaan, pitää luoda tuo asiakkuustunnus ja kirjautua sillä tunnuksella sisälle. Eli laajakaistan omilla tunnuksilla selailu ei onnistu. Kannattaa siis nuo tunnukset käydä jossakin vaiheessa luomassa.

  • January 18, 2013
Kiitos avusta, tein tuon ja pääsin arkistoon!

Maksetaan kun jaksetaan jahka laskuja saapuu!

  • February 6, 2013
Tervehdys,

nyt lasku viimein saapui ja se tulikin paperisena vaikka käytössä on sähköinen lasku.

Tästä oli veloitettu 1,90€. Kuinka saan uuden laskun oikealle summalle? (10,14€)

Laskun numero on 67365748, asiakasnumeroni on 1020537442.

  • February 7, 2013
Hei CoryQuirk,

lasku tosiaan oli paperina lähtenyt. Koska olitte sähköisestä laskusta sopineet, vähennä paperilaskusta veloitettu 1,90 euroa laskun loppusummasta kun maksat laskua. Muutan laskut tulemaan jatkossa sähköpostiisi. Käytössäsi taitaa olla tuo asiakastiedoissamme oleva gmailin sähköpostiosoite. Haluatko laskun myös tekstiviestillä? Se on maksuton ja toimii tavallaan ilmoituksena, että lasku on sähköpostiin tullut.

  • February 8, 2013
Hei!

Hienoa, kiitos. Kyllä, lasku voi tulla siihen gmailin osoitteeseen, ja myös tekstiviestimuistutus saa tulla.

Mukavaa viikonloppua!

  • February 8, 2013
Hyvä viikonloput sinulle myös :)