Skip to main content

Laskujen päivitys?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Mikä mahtaa olla tilanne, laskut näkyvät olevan ajantasalla, onko siellä sama vai eri tieto, miten nopeasti päivittyvät sinne?? Liittymä ei tällä hetkellä kuitenkaan ole toiminnassa.

Kiitos etukäteen.

-zma

3 kommenttia

  • July 19, 2013
Moi zma!

Ymmärsinkö oikein: olet maksanut erääntyneitä laskuja ja haluat varmistaa että suoritukset näkyvät meillä? Tarkistaisitko asiakasnumerosi, nimittäin sillä mikä nyt on tiedoissasi, ei löydy asiakkuutta enkä pääse näkemään laskutilannetta. Siitä kun olet maksanut laskun menee muutamia päiviä kunnes se näkyy meillä, pankista riippuen.

  • September 2, 2013
Moi!

Uudestä heinäkuussa auenneesta liittymästä tuli ensimmäinen lasku Valokuitu-yhteydelle.
Laitteen hankintasumma oli ihan oikein, koska tilaus on määräaikainen 24kk.

Kuukausihinnaksi on ilmoitettukin eri mistä puhelimitse on asiassa sovittu.
Laskuun on merkitty 15.95€, vaikka myyjän kanssa on sovittu tarjouksesta 20 euron toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen sijaan kuukausihinnasta 15.00 euroa kuukaudessa.




Kaikki tarvittavat tiedot voinette kuunnella tallentamiltanne ääninauhoilta.



-zma

PPS. Tehdyistä maksullisista eräpäivän siirroista ei ole Omilla Sivuilla minkäänlaista merkintää tai ilmoitusta, ainoastaan laskun tiedoissa kyllä näkyy ja on laskettuna loppusummaan kyllä. Miksi eräpäivän siirto on siis maksullinen, jollei sitä edes asiakkaan järjestelmässä mitenkään näy mistä palvelusta on maksettu?

  • September 13, 2013
Hei.

Viitaten ylläolevaan asiaan,

vaadin välitöntä vastausta.

Kohta 1.

Puhelimitse sovittu laajakaistan tilaus.
Myyjä kertoi toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen hinnaksi 20€/kk. Tämän jälkeen mainitsi tarjoushinnasta tai kampanjasta, joka on 24kk määräaikainen ja kuukausimaksu 15€/kk.

Ensimmäinen laskuni tuli, no. 70005551 ja siellä täysin eri kuukausihinnat ja vetoan siihen mitä puhelimessa on sovittu.

Kuukausimaksuksi on sovittu 15€/kk joka tarkoittaa 15.00€.
Ei siis 15.95€, 15.49€, 15.01€, 15.02€ tai 15.05€/kk vaan 15.00€/kk

Pyydän kuuntelemaan ja toteamaan nauhat, jotka myyntitilanteessa on nauhoitettu. Sekä vaadin korjaamaan tilanteen välittömästi.

Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamies Martti Kokkoon, joka kirjasi ilmoituksen ylös.

Kohta 2.

Omat Sivut-järjestelmässänne ei ole minkäänlaista infoa asiakkaalle,
joka joutuu syystä tai toisesta siirtämään eräpäivää kauemmaksi. Palvelusta veloitetaan viisi (5) euroa ja se kyllä näkyy laskuissa heti.



Lisäksi, jos eräpäivän siirto on alle 14 vrk, palvelun ei perintälain mukaan pitäisi olla maksullinen.



Sähköpostiin saa muistutuksen pari päivää aiemmin tiedon, jos sen sattuu (!) muistaa täyttää sähköpostiosoitteineen.

Ei näy uutta siirrettyä eräpäivää tai muitakaan laskuun tehtyjä muutoksia.
Mistä siis tarkalleen ottaen siinä maksetaan? Ei ainakaan hyvästä palvelusta.