Skip to main content

Laskumappi

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei!
Onko Soneralla joku, kuka osaisi vastata, miksi LASKUMAPISSA ei näe todellisia asiakkaan maksettuja summia? Onko se sitä rehellistä toiminta? Haluaisin tiedä paljonko olen Soneran laskutuksen mukaan maksanut? Sen kylläkin tiedän mitä pankin tiliotteiden mukaan olen todellisuudessa maksanut.

9 kommenttia

  • June 10, 2013
Hei LEIDA,

Laskumapissa pitäisi kaikkien laskujen näkymässä näkyä viimeisessä sarakkeessa (otsikolla "Tila"), onko lasku maksettu kokonaan vai onko siitä vielä tietty summa avoinna. Tätä kautta ainakin pitäisi siis selvitä maksetut summat, jos vain ymmärsin kysymyksesi oikein. Maksujen kirjautumisessa Omille Sivuille voi olla pientä viivettä pankkiyhteyksistä ym. riippuen.

  • June 10, 2013
Hei!
Anteeksi, minun probleema onkin siinä että olen maksanut 03.04.2012 eka laskun laitteen ja netin paketista 57,78€ ja kaikki seuraavat 03.05.2012 alkaen kuukausittain summassa 46,96 € olen laittanut maksut eräntyviksi jokaisen kk. 3. päivänä. Sellaisia minun maksamia summia en näe laskumapin viimeisellä rivillä. Siitä tulekin kokonaissumman ero, kun pienennätte vaan seuravasta kk. maksetusta laskusta ylijäämän osaan. Sellainen laskelma sopii silloin kun maksu on vaan kerran suurempi laskusummasta.
Mikä oli sen pakettiin Soneralla laskettua lähtöhinta?
Paljonko olen maksanut Soneran laskelmien mukaan?
Paljonko on viellä maksettavana 18.02.2014 saakka siitä 24 kk sopimuksesta???

  • June 10, 2013
Hei taas LEIDA,

olet maksanut tosiaan nyt noin 23 euroa ylimääräistä eli seuraavalle laskullesi tulee suoraan tämä summa hyvityksenä. Laitteestasi on vielä maksueriä maksamatta noin 260 euron edestä ja kun liittymän muuy maksut ovat kuukausittain noin 12 euroa, yhteensä kaikki maksut 18.2.2014 asti tulevat olemaan pyöreästi 350 euroa. Jos haluat vielä tarkempia tietoja maksutilanteista, summista ym. kannattaa valita sopiva tapa olla yhteydessä suoraan Asiakaspalveluumme, niin voimme palvella sinua henkilökohtaisemmin.

  • June 10, 2013
Voi, voi onko herran kansalaisella vääryys niin vallassa että minä olenkin maksanut 14 kuukauden aikanaan maksanut vaan 23 € ylimääräistä. Voi huiarien huippuu ja maksettava on 350 € ???
Sitä minä epäilin, milloin näin sen herran pedollisen laskutus keksintöön että pedolliset just näin toimivat. Viimeisten 3 kk aikanaan olen maksanut Soneralle
03.06.2013 maksu 47,00 -laskusumma 24,02 = 22,98 € ylijäämä laskun summasta
03.05.2013 maksu 46,96 - laskusumma 25,41 = 21,55 € ylijäämä laskun summasta
03.04.2013 maksu 46,96 - laskusumma 27,40 = 19,50 € ylijäämä laskun summasta
= 64,03 ylijäämä 3 kk. + 11 kuukauden ylijäämät + 57,78
Etkö teidät herran suo-maalasia hävettää valehdella ja huijata ja varastella?

  • June 10, 2013
Iltapäiviä LEIDA,

Ei suorittamasi liikasuoritukset asiakasnumeroltasi tiedoistamme mihinkään häviä, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan. Ei tässä mitään siis varastella :) Jos osaltasi jäisi joitakin ylimääräisiä suorituksia vielä silloinkin kun sinulla ei palveluita meidän kautta ole, saat automaattisesti hyvityslaskun (ns. miinulaskun), jota vastaan ylimääräiset rahat palautetaan. Kuitenkin, kuten todettua, sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä Asiakaspalveluun, jotta maksuasiasi voidaan laittaa ajantasalle tai jos haluat esimerkiksi tässä kohtaa jo palautuksia liikasuorituksien takia. Liikasuoritukset eivät Soneran tilillä kasva korkoa, joten niitä kannattanee jatkossa välttää.

  • June 10, 2013
Anteeksi että suutuin. Olen kyllästynyt sekäsotkuista ja pedollisesta toiminnasta mitkä tässä maassa ovat vallassa. Samoin on Eestissa suo-maalaiste malli ja muuallakin, missä suomalaisten firmat toimivat. Tiedän että korkoa en saa Soneralta. Halusin vaan saada velaan nopeammin maksetuksi. Soitaan asiakaspalveluun, soittopyyntöä en pystynyt jättämään? Voiko olla syy siinä että minulla on Dna liittymä?
Koitan pärjätä siinä maailman parhaan herruuden vääryydessä vaeltajien kapitalistien sekäsotkun ja vääryyden keskkellä.

  • June 10, 2013
Moi LEIDA! Soittopyynnön jättämisen pitäisi kyllä onnistua, vaikka sinulla ei Soneran matkapuhelinliittymää olisikaan. Mutta kaikkein nopein tapa on soittaa itse asiakaspalveluun ja sitä kautta asia saadaan varmasti ratkaistua.

  • June 10, 2013
Kiitos!
Aurinkoista kesä!

  • June 10, 2013
Kiitos samoin! :)