Menin omille sivuille, mutta eipä tuo auttanut.
Kirjauduin sisään kohdasta, jossa voi katsella kaikkia Soneralla olevia liittymiä.
Siellä näkyi vain puhelinliittymä.
Kirjauduin sitten netin mukana tulleilla tunnuksilla. Siellä näkyi netti, jes, edistystä!
Painoin kohtaa laskutus, kun tuleekin ilmoitus, että vain liittymän omistaja voi asioida siellä.
Hetkinen.... minä olen liittymän omistaja! Mitä ihmettä? Minä olen liittymän tilannut ja sen omistan ja maksan, ja se on minun asunnossani, kukaan muu ei omista liittymää, joten miten tämä on mahdollista?
Tarvitsen apua mahdollisimman pian, kiitos!
Eli laskun eräpäivää pitäisi siirtää - mutta omat sivut väittää, etten omista ko. liittymää. Mitä teen?
Laskun eräpäivän siirto - miten?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.