Skip to main content
hei! soitin äsken asiakaspalveluun, mutta puhelu katkesi enkä päässyt uudestaan soittamaan.
minulle tuli laajakaistalasku, jossa perusmaksu on sen 29, 90e, mutta nyt sen päälle oli tullut jokin käyttöturvamaksu, n. 6,50e. en ole tilannut moista turvaa. kerkesinkin sopia asiakaspalvelijan kanssa, että tämä lisä hyvitetään/poistetaan jotenkin, mutta en ehtinyt kysyä miten. eli maksanko koko laskun ja lisämaksu hyvitetään seuraavassa laskussa vai maksanko tästä laskusta vain sen 29,90e ?
Se, kohdistettiinko hyvitys avoimeen laskuun vai tuleville laskuille selviää ottamalla uudestaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos maksat laskun nykyisen suuruisena, näkyy hyvitys seuraavissa laskuissa.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa