Skip to main content

Laskun loppusumma väärä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Heippa,

Täytyypä alkuun todeta, että eikö teihin saa muuten kirjoittamalla yhteyttä laskuihin liittyen kuin tänne foorumille? Erittäin näppärää todella, kun pitää vielä eri tunnukset luoda. Sähköpostiosoite olisi kiva, kun nämä asiat on vaan niin paljon helpompi hoitaa tekstinä.

Sain teiltä laskun, jossa on mukana kahden kuukauden laskut. Toinen niistä on kuitenkin siirtynyt perintään eri laskulle, jonka olen maksanut. Maksoin tästä teidän lähettämästä laskusta siis vain tuon yhden kuukauden.
Asiakasnumero XXXXXXX. Tiedot varmaan joku löytää jostain.

PS. Nyt kun elisakin joutuu paperilaskusta oikeuteen, eiköhän tähän kohti olisi melkeinpä aiheellista vaatia hyvitystä noista yli kahden (!) euron lisäyksistä per lasku. Tulen tästä aiheesta ottamaan vielä yhteyttä.

Terveisin,
Markus

1 kommentti

  • June 26, 2013
Moi Markus234!

Sähköpostilla meihin ei yhteyttä saa, mutta tässä palstalla voi kirjoitella tai sitten Soneran Facebookissa, vaikka laittamalla privaviestiä. Ja tietysti soittamalla tai jättämällä soittopyynnön asiat hoituu.
Löysin 06.06. maksetun suorituksen, onko kyse tästä? Eräpäivä on ollut 30.05. ja se on ok.
Jos lasku siirtyy perintään, se siirtyy sinne kokonaan, ei vain osa siitä. Sinulla on vielä kolme laskua perinnässä (jollet ole tässä hiljan niistä jotain maksanut), ja jos niistä tarvitset lisätietoa, otathan yhteyttä perintätoimistoomme nroon 0200 13113.
Meille sinulle ei ole enää erääntyneitä laskuja maksamatta (luonnollisesti perintään siirtyneiden lisäksi). Seuraava erääntyy 28.06.