Skip to main content

Laskun maksu väärällä viitenumerolla

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Oli yksi Soneran matkapuhelin lasku mennyt Sergelille johon tuli 20 perintä maksu ja uusi viitenumero maksettavaksi Sergelille. Maksoin laskun kuitenkin Soneran tilinumerolla mutta Segerlin viitteellä. Ohjautuuko lasku oikeaan paikkaan kun ainakin vielä näkyy omilla sivuilla avoinna tilassa vaikak maksettu yli viikko sitten?

1 kommentti

  • July 6, 2011
Hei JonJonJon85: Tarkistin asian antamasi asiakasnumeron perusteella. Maksusuoritusta ei tosiaan löytynyt eli maksu ei ole kohdistunut oikein. Tässä tapauksessa kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät täältä. Tili- ja viitenumeron lisäksi tarvitsemme tiedon maksupäivämäärästä ja maksetusta summasta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera