Terve,
Tilasin alunperin 13.2 alkavaksi Viasatin kanavapaketin, joka ei kuitenkaan alkanut toimia kuin vasta tänään (22.2.) soitettuani asiakaspalveluun sen jälkeen, kun olin ensin jättänyt vikailmoituksen 20.2, joka ei kuitenkaan edennyt ristiin menneiden aikataulujen vuoksi (olin töissä kun soititte takaisin).
Asiakaspalvelun kautta kanavat aukesivat noin kolmessa minuutissa ja selvisi, että vika oli ollut koko ajan teidän puolellanne: teidän tietokantaanne oli naputeltu kortin sarjanumero väärin, joka siten oli eri kuin itse kortin pinnassa.
Kysymys kuuluukin, että kai te nollaatte laskuni, ettei tarvitse alkaa turhista päivistä maksamaan ?
Laskun nollaus ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.