Laskun oikaisu asiakkuuden lopettamisen jälkeen
Lopetin liikkuva laajakaistapalvelun syyskuussa Hgin keskustan Sonerapisteessä. Pari päivää lopettamisen jälkeen Soneralta soitettiin vielä varmistus ja kyseltiin kuulumiset jne. ja tässä viimeisessä puhelussa asiakaspalvelija sanoi, että voi laittaa laskun (ja liittymän) poikki siten, ettei tarvitse maksaa enää koko kuukauden laskua eli soittopäivänä katkaistiin (5.9.2014). Nyt kävin verkkopankissa ja huomasin, että minulta tullaan veloittamaan 6.10. koko kuukauden summa 12,90 eur . Laskussa lukee "Plus kuukausimaksu 01.09-30.09 1 10,40 12,90". Mutta sitten laskun toisella sivulla lukee, että "Toimitusjakso: 17.8.2014 - 5.9.2014". Asiakaspalvelija sanoi, että hän laskee Excelissä siten, että veloitetaan vain ne päivät, jolloin liittymää on vielä käytetty eli tuohon 5.9. asti. Eli nyt laskutetaan liikaa. Koska liittymä on jo poikki ja minulla ei ole asiakkuuksia Soneraan, en onnistunut kirjautumaan enää asiakastunnuksillani oma liittymä-sivulle ja laittamaan viestiä sitä kautta. Siksi jouduin rekisteröitymään tänne ja aikaa ja tupakkaa palaa. Kyse ei ole kuin pienestä summasta, mutta periaate on periaate. Jos luvataan jotain se pidetään. En voi nimeäni enkä henkilöllisyyteni paljastavia tietoja laittaa tänne, mutta kyse oli liikkuvasta netistä ja sen nro oli 0407247921. Laskun nro 11438186719. Toivottavasti tällä löytyy tietoja ja Soneralla lienee kuitenkin puh. nroni tallessa, joten ottakaa yhteyttä ASAP.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.