Skip to main content

Laskun puuttuminen(?)

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tilasin Sonera viihdepaketin alkavaksi kesäkuun alusta. Tiedän että käytätte jälkilaskutusta, mutta en ole saanut vielä ensimmäistäkään laskua, niin haluaisin varmistaa ettei teidän päässänne ole tapahtunut mitään virhettä. Kokemuksesta osaan sanoa, että nämä asiat kääntyvät helposti asiakasta vastaan, joten onko lasku tuloillaan? :)

Tilausnumero - 4461016

ps. Ei ole vielä asiakasnumeroa, mutta jos tilausnumerolla löytyisi.

1 kommentti

  • July 20, 2012
Hei Hhhenkka!

Ei syytä huoleen! Katsoin asiakastiedoistasi, että sinulle lähtee ensimmäinen lasku 23.7.

Kannattaa ottaa kaikki irti Viihdepaketista esim. Kesäleffojen ja kuukausittain vaihtuvan bonuskanavan avulla. Suosittelen myös tutustumaan kanavapakettien runsaaseen valikoimaan, jos et ole niin jo tehnyt.

Hauskaa kesää Viihdepaketin parissa!