Hei,
Tilatessani liittymää puhelimitse selkeästi ilmaisinm, että haluan laskun sähköpostiini ja siitä oli maininta myös tilausvahvistuksessa. Siitä huolimatta sain nyt kaksi ensimmäistä laskua postin kautta ja molempiin oli lisätty lisämaksu postitse lähetettävästä laskusta. Lähetin asiasta palvelupyynnön viime viikolla, mutta minulle ei ole tullut minkäänlaista kuittausta asian käsittelystä.
Laskun toimitus ja lisämaksut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.