Skip to main content

Laskun toimitus ja lisämaksut

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Tilatessani liittymää puhelimitse selkeästi ilmaisinm, että haluan laskun sähköpostiini ja siitä oli maininta myös tilausvahvistuksessa. Siitä huolimatta sain nyt kaksi ensimmäistä laskua postin kautta ja molempiin oli lisätty lisämaksu postitse lähetettävästä laskusta. Lähetin asiasta palvelupyynnön viime viikolla, mutta minulle ei ole tullut minkäänlaista kuittausta asian käsittelystä.

6 kommenttia

  • October 18, 2011
Asiakastietojemme mukaan paperiton lasku on merkitty tietoihisi, mutta sähköpostiosoitetta ei. Oliko tarkoitus, että laskut lähetetään sinulle samaan sähköpostiosoitteeseen, johon tilausvahvistukset on lähetetty?

  • October 18, 2011
Anni kirjoitti:
Asiakastietojemme mukaan paperiton lasku on merkitty tietoihisi, mutta sähköpostiosoitetta ei. Oliko tarkoitus, että laskut lähetetään sinulle samaan sähköpostiosoitteeseen, johon tilausvahvistukset on lähetetty?


Kyllä. Näin oli tarkoitus. Kun tilausta tehdään puhelimitse, eikö tilauksen käsittelijän pitäisi merkitä myös tuo sähköpostiosoite kaikkiin tarpeellisiin kohtiin?

  • October 18, 2011
Kyllä, näin tulisi toimia. Asia on nyt kuitenkin korjattu ja jatkossa laskut toimitetaan sinulle sähköpostiisi. Pahoittelut, ettei asiaa saatu hoidettua kerralla kuntoon.

  • October 18, 2011
Anni kirjoitti:
Kyllä, näin tulisi toimia. Asia on nyt kuitenkin korjattu ja jatkossa laskut toimitetaan sinulle sähköpostiisi. Pahoittelut, ettei asiaa saatu hoidettua kerralla kuntoon.


Koska tuo lisä postitse lähetetystä laskusta on tullut aiheettomasti kahdelle laskulle tilausta käsiteltäessä tapahtuneen virheen johdosta, oletan että tämä osa laskusta on aiheeton ja jätän sen osan maksamatta.

  • October 18, 2011
Sain juuri tekstiviestin asiasta asiakaspalvelusta ja asia on kunnossa. Kiitos.

  • October 18, 2011
Hienoa, että asia saatiin hoidettua kuntoon. Hyvää syksyn jatkoa!