Skip to main content
Hei,
Miten voin selvittää mitä on tapahtunut laskullemme, joka saapui e-laskuna verkkopankkiimme, mutta jossa luki "epäonnistunut e-lasku kytkentä" ?
Asumme ulkomailla, joten ei ole mitenkään mahdollista soittaa jonotuspalvelujenne kautta. Nettisivuilta en löytänyt yhtään sähköpostiosoitetta, asiakaspalveluun tai laskutukseen haluaisin aiheesta ottaa yhteyttä.
Nettipankkiin ei ole tullut uutta e-laskua, kun tämä kyseinen epäonnistui. Jos näissä on useinkin ongelmia, haluan vaihtaa laskun sähköpostilaskuksi. Tosin luin näistä keskusteluista että niissäkin on ongelmia. Meillä on myös vaihtoehtona ottaa paperilasku Suomen osoitteeseen, ja juoksuttaa sukulaisia postilaatikolla ja laskua skannaamassa (jos on ainoa varma keino), mutta toivoisin näinä päivinä että sähköiset keinot saisi toimimaan.
Viivästyskorkoja tms. maksuhuomautuksia en katso aiheellisiksi jos lasku ei tule edes perille?
Tämän käyttäjätunnuksen takaa löytyy sähköpostiosoitteeni johon toivoisin jonkun ottavan yhteyttä, maksaisin laskun mielelläni.
Voit lähettää asiasta Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön: Kirjaudu Omille Sivuille ja valitse Palvelupyyntö -> 'Asiani koskee laskutusta'.

Soneran Omilta Sivuilta löydät myös tiedot laskuista (Laskuarkisto).


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Ongelma on myös siinä, ettei minulla ole sellaisia tunnuksia joilla omille sivuille pääsisi. Mistä saan sellaiset, voiko ne lähettää sähköpostiini?
Soneran laajakaistaliittymien mukana tulee sähköpostiosoite, joka toimii myös käyttäjätunnuksena Omille Sivuille. Jos tunnuksen yhteyteen on määritelty matkapuhelinnumero, voit tilata uuden salasanan tästä.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Liittymäni on nettitikku tai miksi sitä kutsutaankin, langaton laajakaista. Mitään sähköpostiosoitetta en ole saanut, enkä muutakaan kirjallista Soneralta. Ainoa lappu on liittymäsopimus joka tehtiin kumppaniliikkeessä.
En tiedä olenko liittänyt puhelinnumeroni papereihin, todennäköisesti kyllä, mutta kännykkäliittymäni on minulla käytössä vain Suomessa käydessäni. Ulkomailla käytän vain paikallista liittymää. Joten olisi huomattavasti helpompaa jos sähköpostiosoitteeseeni voisi lähettää jotkut toimivat tunnukset että saisin ao laskun maksettua.
Matkapuhelinverkkoamme käyttävään Liikkuva Laajakaista -liittymään sisältyy tietty matkapuhelinnumero, jonka tiedolla voit kirjautua Omille Sivuille. Tämä matkapuhelinnumero näkyy todennäköisesti liittymäsopimuksen tiedoissa. Omille Sivuille vaadittavan salasanan voit tilata tämän sivun 'Matkapuhelinasiakas'-ohjeen avulla.

Kun olet päässyt kirjautumaan Omille Sivuille, voit tarkistaa matkapuhelinliittymien laskut verkkolaskuarkistomme kautta.

Jos asia ei selviä ohjeen neuvojen avulla, suosittelen, että olet yhteydessä asiasta suoraan matkapuhelin asiakaspalvelumme numeroon, jota kautta sinulle pystytään toimittamaan Omien Sivujen salasana ja liittymän laskuasiaa pystytään selvittämään.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa