Hei!
Sain Expert -messutarjouksena Soneran liittymän 20,00€/KK, mutta nyt ensimmäisen laskun saavuttua huomasin että veloitus onkin 29,90€/KK ?
Sivu 1 / 1
Hei mddlfngz!
Pahoittelut puuttuvasta kampanjaedusta. Alennus tosiaan puuttui jostain syystä liittymältäsi ja tästä syystä sinulta oli veloitettu liikaa. Voitkin vähentää laskulta 10 eur ja maksaa laskun alkuperäisellä viitteellä. Hyvitys on täältä käsin hoidettu. Lisäsin edun liittymällesi, joten jatkossa kuukausimaksu veloitetaan kampanjahinnan mukaisesti. Asia siis tällä kunnossa.
Pahoittelut puuttuvasta kampanjaedusta. Alennus tosiaan puuttui jostain syystä liittymältäsi ja tästä syystä sinulta oli veloitettu liikaa. Voitkin vähentää laskulta 10 eur ja maksaa laskun alkuperäisellä viitteellä. Hyvitys on täältä käsin hoidettu. Lisäsin edun liittymällesi, joten jatkossa kuukausimaksu veloitetaan kampanjahinnan mukaisesti. Asia siis tällä kunnossa.
Hei,
sattumalta minulla oli tismalleen sama ongelma... joka pistää ajatuksen laukkaamaan - tipautetaan alennukset kaikilta pois ja kokeillaa kepillä jäätä, kuinka paljon näitä jää huomaamatta...itseltäni ainakin meni läpi -
kunnes törmäsin toiseen muidenkin kohdalle osuneeseen ongelmaan eli s-postilasku jäi Soneralta lähettämättä. Lokakuun laskun puuttumisen huomasivat itse ja nyt sain maksukehotuksen syyskuun laskusta, jonka väittävät kuitenkin lähettäneensä, mutta eipä ole tullut perille. Muilla on vastaavia Soneran myöntämiä mokia muilta kuukausilta, joten hyvin hallitulta tämä Soneran laskutus näyttää! Tappelu jatkuu, kun seuraavaan laskuun on luvassa maksukehotuskirjeen lasku!
Ja vielä asiakaspalvelusta: soitin asiakaspalveluun 19.11.2013 klo 13.06 ja pienen jonotuksen jälkeen aloitin keskustelun asiakaspalvelijan kanssa - tässä voisi olla hyvä keskustelu käytäväksi läpi siellä Sonerassa, kun kerran puheluita nauhoitatte opetustarkoituksiin.
sattumalta minulla oli tismalleen sama ongelma... joka pistää ajatuksen laukkaamaan - tipautetaan alennukset kaikilta pois ja kokeillaa kepillä jäätä, kuinka paljon näitä jää huomaamatta...itseltäni ainakin meni läpi -
kunnes törmäsin toiseen muidenkin kohdalle osuneeseen ongelmaan eli s-postilasku jäi Soneralta lähettämättä. Lokakuun laskun puuttumisen huomasivat itse ja nyt sain maksukehotuksen syyskuun laskusta, jonka väittävät kuitenkin lähettäneensä, mutta eipä ole tullut perille. Muilla on vastaavia Soneran myöntämiä mokia muilta kuukausilta, joten hyvin hallitulta tämä Soneran laskutus näyttää! Tappelu jatkuu, kun seuraavaan laskuun on luvassa maksukehotuskirjeen lasku!
Ja vielä asiakaspalvelusta: soitin asiakaspalveluun 19.11.2013 klo 13.06 ja pienen jonotuksen jälkeen aloitin keskustelun asiakaspalvelijan kanssa - tässä voisi olla hyvä keskustelu käytäväksi läpi siellä Sonerassa, kun kerran puheluita nauhoitatte opetustarkoituksiin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.