Skip to main content

Laskusekaannus

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Toukokuun puhelinlaskussani oli peritty virhellisesti ylimääräistä yli 74,94e. Sitä selviteltiin ja luvattiin hyvittää kyseinen summa seuraavista laajakaista laskuista, koska vaihdoin puh liittymäni eri operaattorille tuon laskusotkun takia. Laajakaista lasku tuli kuitenkin ihan normaalisti, jolloin olin viimeviikolla taas yhteyksissä asiakaspalvelijanne kanssa. Hän näki sitten, että 74.94e on hyvitetty alkuperäisestä virheellisestä matkapuhelin laskusta, jolloin laskun hinnaksi on jäänyt 67,96e. Menin puhelun päätyttyä nettipankiin katsomaan tietoja ja näin, että Sonera onkin laskuttanut minulta sekä sen hyvitetyn laskun 67,96e, että alkuperäisen laskun 142,94. Kumpikin samalla viitenumerolla 41319686086398 ja eräpäivä 23.5.2013. Sonera laskuni ovat suoraveloituksessa. Soitin heti takaisin asiakaspalvelijalle, joka lupasi ilmoittaa asian jonnekkin selvittelijälle, jotta he ottavat yhteyttä minuun ja pyytävät tilinmeroni sen 142,94e palautusta varten. Sieltä ei kuitenkaan ole otettu mitään yhteyttä. Varasin tälle aamua soittoajan, se oli klo 10.40, mutta minulle ei soitettu! Puhelimeeni tuli kyllä muistutuskin varmaamastani ajasta. Miten tämän asian saisi nyt lopultakin hoidettua kuntoon. Kyseinen summa pitäisi kyllä jo pian palauttaa tililleni.
Voisiko asiakaspalvelija S*** S*** soittaa tänään minulle, olen muutamia kertoja hänen kanssaan hoitanut tätä asiaa?

4 kommenttia

  • June 19, 2013
Äsken asiakaspalvelusta soitettiin, puhelin pirahti vain lyhyesti yhden kerran ja loppui, etten ehtinyt mitenkään vastata siihen.

  • June 19, 2013
Hei Lisbet,

Pahoittelut, ettei asioiden selvitys ole mennyt ihan niinkuin olisi pitänyt. Katsotaan hommat nyt kuntoon! Asiakaspalvelija, jonka kanssa olet aiemminkin ollut yhteydessä, soittelee sinulle piakoin.

  • July 17, 2013
Viimeksi puhelimitse asiakaspalvelija laittoi, että lasku alkaa tulemaan maksutta sähköpostiin paperiversion sijaan.Se ei varmaan kuitenkaan tullut voimaan, koska heinäkuussa erääntyvää laskua ei ole tullut. Eräpäivä on varmaan aika pian. Voisitteko laittaa siellä sen sähköposti laskutuksen voimaan? Matkapuhelin laskuahan minulla ei enää soneralle ole, laajakaista laskutus vaan.

  • July 17, 2013
Lisbet: Sähköpostilaskujen lähetyksessä on ollut yleistä ongelmaa ja todennäköisesti tämän vuoksi sinunkaan laskusi ei ole tullut perille. Osoite on kyllä tiedossa joten sähköpostitse laskut lähetetään. Perille menemättä jääneet laskut lähetetään asiakkaille pikapuoliin uudelleen joten toivotaan että sinäkin saat pian omasi. Seuraavan laskun eräpäivä on 22.7. Laitan laskutiedot sinulle sähköpostiin niin voit lukea ne sieltä. Tiedot löytyvät myös Omien Sivujen laskuarkistosta. Pahoittelut tästä vikatilanteesta.