Toukokuun puhelinlaskussani oli peritty virhellisesti ylimääräistä yli 74,94e. Sitä selviteltiin ja luvattiin hyvittää kyseinen summa seuraavista laajakaista laskuista, koska vaihdoin puh liittymäni eri operaattorille tuon laskusotkun takia. Laajakaista lasku tuli kuitenkin ihan normaalisti, jolloin olin viimeviikolla taas yhteyksissä asiakaspalvelijanne kanssa. Hän näki sitten, että 74.94e on hyvitetty alkuperäisestä virheellisestä matkapuhelin laskusta, jolloin laskun hinnaksi on jäänyt 67,96e. Menin puhelun päätyttyä nettipankiin katsomaan tietoja ja näin, että Sonera onkin laskuttanut minulta sekä sen hyvitetyn laskun 67,96e, että alkuperäisen laskun 142,94. Kumpikin samalla viitenumerolla 41319686086398 ja eräpäivä 23.5.2013. Sonera laskuni ovat suoraveloituksessa. Soitin heti takaisin asiakaspalvelijalle, joka lupasi ilmoittaa asian jonnekkin selvittelijälle, jotta he ottavat yhteyttä minuun ja pyytävät tilinmeroni sen 142,94e palautusta varten. Sieltä ei kuitenkaan ole otettu mitään yhteyttä. Varasin tälle aamua soittoajan, se oli klo 10.40, mutta minulle ei soitettu! Puhelimeeni tuli kyllä muistutuskin varmaamastani ajasta. Miten tämän asian saisi nyt lopultakin hoidettua kuntoon. Kyseinen summa pitäisi kyllä jo pian palauttaa tililleni.
Voisiko asiakaspalvelija S*** S*** soittaa tänään minulle, olen muutamia kertoja hänen kanssaan hoitanut tätä asiaa?
Laskusekaannus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.