Skip to main content

Laskussa häikkää

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Terve!

Vuosi sitten vaihdoin Soneralle 24kk määräaikaiseen Sopiva Fiksu liittymään (johon tuli Nokia Lumian ostajille Spotify premium 24 kuukaudeksi). Nyt heinäkuussa (19.7) vaihdoin tuon paketin Super-liittymään [u:2quyab6u]19,90€/kk -tarjoukseen[/u:2quyab6u], ja samalla otin Samsung galaxy Gio:n (72€) kertamaksulla.

Ensimmäisessä laskussa (laskunumero 113 3418 1952), joka tuli eilen, on kuitenkin liittymän kuukausimaksuksi laitettu [u:2quyab6u]29,90€[/u:2quyab6u]. Ja sen lisäksi laskussa oli vielä 4€ kytkentämaksu, josta ei ostotilanteessa ollut mitään puhetta.
Onko nyt sattunut vain inhimillinen virhe laskutuksessa? Ja tuosta kytkentämaksusta pitäisi kyllä aina kertoa asiakkaalle.


Tämän lisäksi laskussa lukee Spotifyn kohdalla, että "Spotify Premium Kuukausimaksun alennus, etu voimassa 08/2013 asti.". Tarkoittatteko siis, että Spotify Premium, joka annettiin kaupan päälle kahdeksi vuodeksi, otetaan nyt pois, kun vaihdoin liittymätyypin?

Kiitos jo etukäteen pikaisesta ja selventävästä vastauksesta ;)

4 kommenttia

  • August 21, 2013
Terve Hejkon! Liittymässäsi aiemmin ollut tarjous ja uusi tarjous aiheutti hämminkiä laskutukseen ja tosiaan muutama asia on mennyt pieleen. Pahoittelut tästä! Ei kuitenkaan hätää, korjataan virheet.

Super-paketin hinta on nyt muutettu tarjouksen mukaiseksi eli 19,90 €/kk. Hinta on voimassa koko sopimuskauden ajan. Kun maksat saamasi laskun, voit vähentää loppusummasta suoraan 10 €.
Spotifyn hinta tulee olemaan liittymälläsi 0 € elokuulle 2014 saakka. Tämä tieto lukee laskullasi jatkossa.

Liittymän avausmaksu on mennyt hinnaston mukaisesti. Siinä meillä ei ollut tarjousta. Tästä tulee myyjän toki kertoa. Näkyyhän avausmaksu kuitenkin tilausvahvistuksessa?

  • August 22, 2013
Kiitos.
Hyvä, että asia selvisi. En kuitenkaan löydä palvelusopimuksesta mistään mainintaa kytkentämaksusta (3,89€).

  • August 23, 2013
hei vois noita myymälöissä olevia myyjiä ohjeistaa samaten tietty puhelinmyyjiäkin et oleelliset asiat on oltava sopimuksessa mullakaan ei ole mitään mainitaan kytkentä maksuista koskien superpakettia ja multisimmiä
arvasin et semmonen tulee mut ei riitä et jossain sopimusehdoissa lukee että hinnaston mukaset maksut et tarkkaavaisuutta pyydän

  • August 23, 2013
mmalinen ja heikjon: Kiitos palautteista. Viesti menee eteenpäin!