Terve!
Vuosi sitten vaihdoin Soneralle 24kk määräaikaiseen Sopiva Fiksu liittymään (johon tuli Nokia Lumian ostajille Spotify premium 24 kuukaudeksi). Nyt heinäkuussa (19.7) vaihdoin tuon paketin Super-liittymään [u:2quyab6u]19,90€/kk -tarjoukseen[/u:2quyab6u], ja samalla otin Samsung galaxy Gio:n (72€) kertamaksulla.
Ensimmäisessä laskussa (laskunumero 113 3418 1952), joka tuli eilen, on kuitenkin liittymän kuukausimaksuksi laitettu [u:2quyab6u]29,90€[/u:2quyab6u]. Ja sen lisäksi laskussa oli vielä 4€ kytkentämaksu, josta ei ostotilanteessa ollut mitään puhetta.
Onko nyt sattunut vain inhimillinen virhe laskutuksessa? Ja tuosta kytkentämaksusta pitäisi kyllä aina kertoa asiakkaalle.
Tämän lisäksi laskussa lukee Spotifyn kohdalla, että "Spotify Premium Kuukausimaksun alennus, etu voimassa 08/2013 asti.". Tarkoittatteko siis, että Spotify Premium, joka annettiin kaupan päälle kahdeksi vuodeksi, otetaan nyt pois, kun vaihdoin liittymätyypin?
Kiitos jo etukäteen pikaisesta ja selventävästä vastauksesta ;)
Laskussa häikkää
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.