Skip to main content

Laskussa virhe, enkä saa yhteyttä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei.

Tilasin 13.11.2013 Soneralta laajakaistapalvelun.
Kuukausihinta oli 29,90EUR.

Ensinmäisessä laskussa oli 39,31EUR loppusumma. Laskussa oli Sonera Smart 9EUR.
Yritin etsiä laskusta sähköpostiosoitetta laskutusosastoon mutta laskussa ei ollut minkäänlaisia yhteystietoja.

Toinen lasku tuli pari päivää sitten, nyt oli loppusumma 32,40EUR josta Sonera Smart 2,50EUR.

Yritin nyt soittaa maksulliseen asiakaspalveluun mutta 19min jälkeen en haluannut odottaa kun oli kyse maksullisesta numerosta (mpm).

1. En ole tilannut Sonera Smart
2. En ole saannut viestiä että sellaista olisi lähetetty minulle
3. En ole lunastanut mitään
4. Mitä on Sonera Smart
5. Käytän omaa vanhaa modeemia.

Haluan että otatte minuun yhteyttä puhelimitse koska en saa teihin yhteyttä millään.

3 kommenttia

  • March 7, 2014
Hei Admin12345!

Tarkistin tilaustietoja ja meillä näkyy että tilaus on otettu vastaan laajakaistalla(29,90€)+ sonera smart-modeemilla(2,5€/kk). Ensimmäisessä laskussa on modeemin toimitusmaksut. Lisää tietoa laitteesta täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Smart?useskin=sonera&someid=some3827

  • March 7, 2014
En ole tilannut eikä minulle ole koskaan tomitettu modeemia. Miten voitte veloittaa laitteesta joka ei ole toimitettu eikä lunastettu/tilattu?
Olin jopa teidän asiakaspalvelun kanssa yhteydessä kun liittymä avattiin koska käytin vanhaa modeemia ja tarvitsin modeemin asetukset.

Haluan että otatte minuun yhteyttä PUHELIMITSE.

  • March 7, 2014
Virhe saadaan varmasti korjatuksi. Jätä meille soittopyyntö tästä niin olemme yhteydessä!