Skip to main content

Laskut eivät tule sp:tiini

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olisin kysellyt mistä johtuu, kun olin eilen yhteydessä laskutukseen ja kysyin mikseivät matkapuhelinlaskuni eikä laajakaistalaskuja ole tullut sp:tini, vaikka ne ovat jo pitemmän aikaa tulleet? Saint Soneralta vastauksen, että he selvittävät ongelman ja ovat viimeistään tänään minuun yhteydessä puhelimitse, mutta ei taaskaan ole tapahtunut mitään yhteydenottoa suuntaan taikka toiseen. En ymmärrä miksi Sonera nykyisin hoitaa asiansa niin huonosti ja lupauksia ei pidetä??

1 kommentti

  • July 5, 2013
Hei BC2020: Viimeisimmän viikon aikana ei osa asiakkaidemme sähköpostilaskuista ole mennyt perille. Syynä on ollut meidän palvelimen ja asiakkaan sähköpsotipalveluntarjoajan välillä oleva tekninen ongelma. Vikatilanne saadaan kuitenkin kuntoon ensi viikon aikana, joten jatkossa laskut tulevat taas normaalisti perille. Mahdollisesti sinunkin kohdalla kyse on ollut tästä viasta.

Jos lisäät asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, lähetän puuttuvat laskut sinulle. Asiakasnumero ei näy muille käyttäjille.