Skip to main content
"Re: Tilauksen ajoitus huono?
ViestiKirjoittaja Merja_J » 09 Touko 2014, 14:54

Hei wheeler!

Huhtikuun lasku, eli se joka on lähetetty 9.4. on tullut sinulle normi postin mukana kotiosoitteeseesi.

Eilen lähetetty lasku puolestaan on sitten tullut sähköpostitse @pp.sonera.net osoitteella. Onkohan tuokaan nyt sitten oikea ... eikö se pitänyt olla @pp.inet.fi -loppuinen?

Löytyykö huhtikuun laskua kotoasi vai laitetaanko siitä kopio tulemaan. Toukokuun laskun saa varmaankin lähettää uusiksi sinne @pp.inet.fi osoitteeseen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.

Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Avatar
Merja_J
Sonera Asiakaspalvelu

Viestit: 1137
Liittynyt: 21 Maalis 2012, 17:14"

Hei sonera laskutus,
Nyt näyttää valitettavasti taas siltä että myös toukokuun lasku lähetetään pp.sonera.net osoitteeseen. Tänään tuli tekstiv. joka vahvistaa tämän. Toukokuun lasku jää siis saamatta kuten kävi huhtikuun laskun. Onneksi on laskuarkisto mistä saa tarvittavat tiedot, mutta tämä asia pitää korjata.
Koska Soneran tiedoissa edelleen "kummittelee" mobiilisähköposti, pp.sonera.net, laskut eivät tule pp.inet.fi osoitteeseen kuten on sovittu.
Voitteko ystävällisesti vahvistaa että s-postilaskutus alkaa toimimaan. Jos ei, on siirryttävä takaisin e-laskutukseen, vaikka onkin 4 pv matkalla.(Sonera laskutus -- nettipankki = 4 pv)
Hei wheeler! Vanha sähköpostiosoitteesi tosiaan kummitteli vielä järjestelmässämme. Se on nyt korjattu oikeaksi ja lähetin uusimman laskusi oikeaan sähköpostiisi.
Tällä kertaa olen hyvin iloinen laskusta!
Kiitos Minna.
Sepä oli mukava kuulla 🙂 Aurinkoista loppuviikkoa!

Vastaa