Skip to main content
Olen maksanut kaikki rästissä olevat laskuni. Liittymä on silti kiinni. Laskujen maksamisesta on yli viikko. En pääse lähettämään omien sivujen kautta viestiä teille koska tunnukset on hukassa, enkä voi liittymällä uusia tilata. Joten en myöskään näe omilta sivuilta onko mahdollisesti jäänyt joku lasku maksamatta. Mistään sivuiltanne en myöskään löydä sähköpostiosoitetta johon voisin tämän viestini kohdentaa, ilman sisäänkirjautumista omille sivuille mihin ei siis pääse.

Miten tässä nyt tulisi toimia että saisin tietooni miksi liittymä on edelleen kiinni?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi tilanteen tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Minulla on sama ongelma, paitsi että näen omien sivujen kautta maksaneeni laskut.. Laitoin aiemmin tänään viestiä asiakaspalveluun liittyen mm. tähän ja pyysin yhteydenottoa sähköpostitse, mutta enpäs sitten muistanut tarkistaa, että kirjoitinko osoitteen oikein... Kovin helpottaisi saada vastausta vaikka sitten tätä kautta, kun tarvetta on muokata liittymää, eikä sekään onnistu ilmeisesti juuri sen takia, että liittymä on kiinni.
Kortti on käytetty kahdessakin eri puhelimessa "aktivoitumassa", tuloksetta.
JuneGrace: Yksi 02.12. erääntynyt lasku näkyisi olevan vielä avoinna. Oletko tehnyt sille eilen maksusopimuksen Omien Sivujen kautta?

Jos liittymä on ehtinyt sulkeutua, tulee kaikkien erääntyneiden laskujen olla maksettuna ennen kuin liittymä voidaan avata käyttöön. Kiinnimenemisen jälkeen tehty maksusopimus ei avaa liittymää. Siksi maksusopimukset kannattaa tehdä hyvissä ajoin.
2. päivä erääntynyt laskukin on nyt maksettu osuuspankin tililtä. Jossain palstalla mainittiin jostain pika-aukaisusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tms., eli miten nyt toimin/minne tarkkaan otan yhteyttä sen suhteen?
Pääsetkö soittamaan jollain toisella liittymällä Asiakaspalveluumme?

Voit siis pyytää liittymäsi pika-avauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Pika-avausmaksu veloitetaan seuraavalla matkapuhelinlaskullasi.
Kiitos avusta 🙂 Jään nyt kuitenkin odottamaan liittymän avautumista itsekseen, kun seuraavaan laskuun ynnäytyy jo loput rikkoontuneen kytkyluurin maksutkin, niin tuo kiva pieni kolmenkympin lisämaksu vielä ei sittenkään oikein houkuta.. 😉

Vastaa