Hei,
Olen maksanut rästissä olleet laskuni 17.4.2014.
Miksi yksi maksetuista laskuista ei ole päivittynyt maksetuksi Sergelin kautta, vaikka sinnekin on ilmoitettu laskun maksamisesta?
Olisi mukava saada nettiyhteyteni ja Sonera Viihde palvelu auki.
Voisitteko vastata mahdollisimman pian?
Palautteena antaisin sellaista että miksi mainostatte sivuillanne, että teille voi jättää soittopyynnön, mutta se ei yrityksistä huolimatta onnistu?
Sivu 1 / 1
Moi Kekkeroone! Olitkin jo ollut yhteyksissä asiakaspalveluumme ja liittymä on avattu. Asia lienee siis kunnossa?
Ajanvarauksista sen verran, että aikoja on saatavilla aina tietty määrä per viikko ja ne tuppaavat loppumaan melko nopeasti. Vaihtoehtoisesti voit myös jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai ottaa yhteyttä vaikka Facebookissa.
Ajanvarauksista sen verran, että aikoja on saatavilla aina tietty määrä per viikko ja ne tuppaavat loppumaan melko nopeasti. Vaihtoehtoisesti voit myös jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta tai ottaa yhteyttä vaikka Facebookissa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.