hei ! kysyisin laskutetaanko netti,puhelin,tekstiviestipaketti jo heti, vaikka liittymä aukeaa kahden viikon päästä.( haluan vanhannumeron). ymmärsin etten voi käyttää kuitenkaan tilaamiani tuotteita kuin vasta 5.10.2011.
Yllätyin myös N8 puhelimen ohuesta ohjekirjasta!!! mistä tiedän mitä kaikkea voinpuhelimellani tehdä???
Kiitos
laskutetaanko paketista ennenkuin liittymä aukeaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.