Viime kesänä hommasin kannettavan ja siihen Soneran 2 vuoden liittymän. Halusin nimenomaan mökkitietokoneen, jolla voisin hoidella asioitani, mm. laskujani kesämökiltä käsin. Myyjä varoitti, että kesämökkini sijaitsee lähes katvealueella, eikä nettiyhteys aina olisi kovin hyvä. Mökkinaapurillani oli kuitenkin myös Soneran yhteys, ja hän oli saanut sen toimimaan, joten ostin 2 vuoden liittymän.
Nyt olen pettymyksekseni huomannut, että nettiyhteyden saaminen mökillä on lähes mahdotonta, eikä nettiyhteys toimi talvipaikkakunnallanikaan. Kuitenkin Sonera veloittaa minua kuukausittain, ihan tyhjästä. Olen toivonut, että Sonera laajentaisi palvelunsa kattavuutta, koska viime kesänä kuulin TV:sta sensuuntaisia tietoja. Enkä oikeastaan haluakaan irtisanoa sopimusta, koska se ei ymmärtääkseni ole mahdollista. (Ihmettelen, miksei. Viittaan e.m. kokemuksiini nettiyhteyden saamisen äärimmäisistä vaikeuksista, t.s. Sonera on myynyt minulle lähes olematonta palvelua.) Mutta voiko laskutusta muuttaa siten että maksan vain reaalisesti käyttämästäni ajasta netissä? Joskus erittäin harvoin olen päässyt nettiin mökilläni, mutta ne harvat kerrat eivät vastaa sitä, mitä Sonera minulta kuukausittain on veloittanut. Viime kesänä minulla oli vielä ongelmia mokkulan kanssa, onneksi takuu hoiti sen, vaikka korjauspalvelun nopeuttakaan en voi kehua.
Kuitenkin haluan pysyä Soneran asiakkaana, varsinkin jos kattavuusalue nykyisestä vielä paranee, ja pääsen käyttämään liittymääni ja kannettavaa konettani siten kuin olen suunnitellutkin - mielellään jo tämän kesän aikana.
Sivu 1 / 1
kesamokki: Sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm), jota kautta asia pystytään käymään läpi ja selvittämään.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.