hei!
minulla olisi sellainen pulma kun miehenni otti yhteiseen talouteemme nettiliitymän johon piti sitoutua 2 vuodeksi. nyt mies muuttanut pois ja netti vielä hänen nimissään,mutta minä haltiana.netistä on kaksi laskua jäänyt maksamatta kun en ollut vielä haltiana ja kysyisin nyt että jos hän ei ole laskua maksanut niin meneekö liittymä kiinni? ja vaikuttaako se jotenki minun nimeeni kun minä olen vain haltiana?ja pystynkö laittamaan liittymän kiinni sen takia kun hän ei ole maksanut laskuja. minulle ei ole vielä tullut yhtään laskua ja onko mahdollista laittaa netti kokonaan kiinni ja minä avaisin omalla nimelläni uuden liittymän teiltä? ei tule ex-mieheni kanssa mitään ongelmia laskujen kanssa.
laskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.