Skip to main content

Laskutus

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vaihdoin huhtikuussa tietokonetta. Vanhaa tietokonetta laskutti Lindorff. Mielestäni maksoin loppulaskun pois. Nyt Intrum lähetti minulle uudet laskut tästä vanhasta koneesta 27 Euroa /kk. Miksi?

2 kommenttia

  • August 15, 2013
Hei!

No jopa on mystinen tilanne. Nyt emme ikävä kyllä tätä kautta pääse auttamaan, mutta tässä yhteystiedot, josta asia selviää:
Intrum Justitia puh. 09 2291 1965
tai sähköpostilla; maksuvalvonta@intrum.com

  • August 15, 2013
ja jatkoa: Olen maksanut vahingossa näköjään Lindorffille ko. vanhasta koneesta 4x100 euroa jäännösarvoa. Nyt kukaan ei Lindorff, Intrum eikä Teliasonera kenelle tili jolle olen vahingossa maksunnut liikaa kuuluu. Meni tänään koko päivä asiaa selvitellessä. lindorff ei halunnut tietää kokoasiasta enää mitään, koska eivät enää "seurustele" Soneran kanssa, Intrum ei tiennut asiasta mitään eikä Sonerakaan. Laitelaskutuksen 0207-numero ei vstannut koko päivänä. Kyllä oli aikamoista pomppottelua puheluinkuin meni varmaan 100 euroa. Nyt Soneran asikaspalvelussa vihdoin joku avulias mieshenkilö rupesi selvittämään asiaa......Ihmettelen, että jos olen maksanut Lindorffille liikaa, niin eikös heidän olisi pitänyt tiedottaa minua liikaa maksamisesta ja palauttaa automaaattisesti rahat?