Hei,
tilasin nettiliittymän (10Mb, 10e/kk) marraskuun alusta alkaen ja yhteys on toiminut moitteetta. Kiitos siis siitä. Haluaisin kuitenkin tietää milloin ensimmäinen laskuni tulee ja miten laskutus ylipäätään toimii ja voiko siihen vaikuttaa asiakas mitenkään? En siis ole saanut vielä yhtään laskua liittymästä, eikä tästä ole myöskään palvelusopimuksessa kerrottu. Voitteko selventää asiaa yhtään?
Sivu 1 / 1
Hei Pehru!
Laajakaistan ja muidenkin tuotteiden kohdalla on laskutusjälkikäteen. Jolloin aikaisintaan kuun laskun saa seuraavassa kuussa. Laskun lähettämiseen vaikuttaa myös laskun summa. Sähköpostilasku summa on oltava vähintään 10€ ja paperilaskun 20€. Voi olla että kohdallasi on nyt vain sattunut niin, että laskun summa on niin pieni, ettet vielä ole sitä saanut. Jos haluat tämän tarkistaa, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme:)
Laajakaistan ja muidenkin tuotteiden kohdalla on laskutusjälkikäteen. Jolloin aikaisintaan kuun laskun saa seuraavassa kuussa. Laskun lähettämiseen vaikuttaa myös laskun summa. Sähköpostilasku summa on oltava vähintään 10€ ja paperilaskun 20€. Voi olla että kohdallasi on nyt vain sattunut niin, että laskun summa on niin pieni, ettet vielä ole sitä saanut. Jos haluat tämän tarkistaa, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme:)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.