Skip to main content

Laskutus

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Tilasin kauttanne nettiliittymän 5.2., mutta kun liittymä ei näyttänyt alkavan toimia, soitin asiakaspalveluunne 12.2. Ongelma ei vielä kuitenkaan ratkennut, joten soitin vikapalveluunne, jonka kautta asentaja sai netin toimimaan 19.2.

Ensimmäinen lasku on kuitenkin veloitettu 8.2. alkaen, vaikka netti oli toiminnassa vasta 19.2. Onko täten laskutus jo 8.2. alkaen aiheellinen, vaikka en nettiä ennen 19.2. pystynyt käyttämään?

6 kommenttia

  • March 13, 2014
Hei Stina! Tässä tapauksessa hyvitys on kyllä paikallaan. Sopiiko, että maksat uusimmalta laskulta tasan 7€, niin hyvitän loppuosan täältä käsin. Tämä kuittaa maksut ajalta 8.-18.2.

  • March 13, 2014
Mikähän on ku sain jo täyden laskun koko kuukaudelta vaikka liittymä ollu vasta 2viikkoa?
11.2-13.3.2014 ajalta on lasku mutta 4G yhteyteni tilasin 24.2

  • March 13, 2014
Moikka anonyymi! Ensimmäinen laskutusjakso saattaa olla normaalia lyhyempi tai pidempi riippuen siitä mihin laskutusryhmään liittymä sijoittuu. Matkapuhelinpuolellahan on käytössä kuukausiperusteinen laskutus eli kuukausimaksut veloitetaan aina kokonaisuudessaan.

Tässä tapauksessa laskutusjakso on ollut poikkeuksellisen lyhyt, joten voin hyvittää puolet Aito 4G Teho -paketin ja Open Gate -palvelun kuukausimaksusta eli 8,50€. Open Gaten kytkentämaksu veloitetaan kokonaisuudessaan. Voit vähentää tuon laskun loppusummasta, jolloin maksettavaksi jää 12,37€. Kuittaatko vielä tänne, jos tämä on ok.

  • March 13, 2014
asia ok!
kiitoksia

  • March 14, 2014
Hei!

Myös minun tapaukselleni ehdottamasi järjestely käy hyvin, kiitos vastauksestasi!

  • March 14, 2014
Moikka anonyymi ja Stina! Hyvitykset on nyt tehty. Mukavaa viikonloppua :)