Hyvä laskutus
Olen eilen aamulla maksanut myöhästyneen puhelinlaskun ja tänään iltapäivällä olette sulkeneet liittymän.
Eli en voi ottaa puhelimitse yhteyttä.
Toivoisin pikaisen vastauksen milloin liittymäni aukeaa????
Olen sairas ihminen ja tarvitsen puhelinta. Olen myös ollut sairaalahoidossa kuukauden joten laskun maksun viivästyminen johtuu siitä.
Toivon pikaista vastusta.
Saija Bondestam
Ps. Kestääkö vastauksen antaminen pitkäänkin????
Sivu 1 / 1
Liittymäkohtaisia toimenpiteitä tai muutoksia ei voi Keskustele ja kysy - palstan kautta hoitaa. Tämä on neuvonta- ja keskustelupalsta.
Vaihtoehtona Asiakaspalveluun soittamiselle on Omilla sivuilla oleva matkapuhelinasioiden palvelupyntölomake. Kiireelliset asiat neuvoisin kuitenkin hoitamaan puhelimitse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vaihtoehtona Asiakaspalveluun soittamiselle on Omilla sivuilla oleva matkapuhelinasioiden palvelupyntölomake. Kiireelliset asiat neuvoisin kuitenkin hoitamaan puhelimitse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.