Skip to main content

laskutus!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hyvä laskutus

Olen eilen aamulla maksanut myöhästyneen puhelinlaskun ja tänään iltapäivällä olette sulkeneet liittymän.
Eli en voi ottaa puhelimitse yhteyttä.

Toivoisin pikaisen vastauksen milloin liittymäni aukeaa????
Olen sairas ihminen ja tarvitsen puhelinta. Olen myös ollut sairaalahoidossa kuukauden joten laskun maksun viivästyminen johtuu siitä.

Toivon pikaista vastusta.

Saija Bondestam

Ps. Kestääkö vastauksen antaminen pitkäänkin????

1 kommentti

  • August 23, 2010
Liittymäkohtaisia toimenpiteitä tai muutoksia ei voi Keskustele ja kysy - palstan kautta hoitaa. Tämä on neuvonta- ja keskustelupalsta.

Vaihtoehtona Asiakaspalveluun soittamiselle on Omilla sivuilla oleva matkapuhelinasioiden palvelupyntölomake. Kiireelliset asiat neuvoisin kuitenkin hoitamaan puhelimitse.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu