Skip to main content
Hei!

Muutin uuteen asuntoon 1.5. ja vaihdoin Sonera-laajakaistani myös sinne. Laajakaista asennettiin 9.5., ja on ollut siitä lähtien käytössä. Edellisestä asunnosta muutin pois 30.4., minulla ei siis ole ollut Sonera-laajakaistaa käytössä välillä 1.5.-8.5., mutta uusimmassa laskussa minua on laskutettu myös näiltä päiviltä ilmeisestikin edellisen asunnon laajakaistasta. Voisitteko tarkistaa asian, tuntuu kurjalta maksaa palvelusta sellaisilta päiviltä, jolloin se ei ole ollut käytössäni.

Kiitos!
Hei ot_87 !

Liittymän siirrosta kannattaa olla meihin yhteydessä hyvissä ajoin, minimissään pari-kolme viikkoa ennen muuttoa, että ehdimme liittymän siirtää uuteen osoitteeseen viimeistään muuttopäivänä. Liittymääsi on siirto aktivoitu heti ilmoituksesi saatuamme, ja aikaisin mahdollinen kykentäpäivä uuteen osoitteeseen on ollut tuo 9.5. Tämän vuoksi laskulla on veloitettu edellisen sopimuksen mukaan päivitä 1.-9.5. (1,45€) ja 10.5. alkaen uuden sopimuksen mukainen maksu kuun loppuun saakka.
Hei!

Ymmärrän, että minun olisi pitänyt olla aiemmin liikkeellä. Tuntuu kuitenkin kohtuuttomalta, että muuttoviikolla jonotusaika asiakaspalveluun oli päiväsaikaan jopa 45 minuuttia netistä löytyvien puhelinnumeroiden kohdalla. Osittain tämän takia pystyin siirtämään laajakaistasopimuksen vasta muutettuani uuteen asuntoon.

Mutta jatkossa tiedän hoitaa asiat hyvissä ajoin etukäteen.
Hei ot_87!

Muuttoilmoituksen voi kätevästi tehdä myös itsepalveluna osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut . Kun sivustolle kirjautuu Sonera Tunnuksella ja valitsee liittymäkarusellista laajakaistaliittymän, tulee alavalikkoon muuttoauton kuvake, josta pääsee tuon ilmoituksen tekemään. Jatkossa siis tiedät että homma hoituu tuotakin kautta jos asiakaspalveluun jonottaminen tuntuu haastavalta.

Vastaa