Skip to main content

Laskutus/liikkuvalaajakaista

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Kivijalkaliikkeessä pistäydyttyä mukaan tarttui testiin 4g-mokkula liittymän kanssa. Asiakaspalvelija suurinpiirtein puolipakolla laittoi mokkulan matkaan ja liittymä avattiin. Myyjä sanoi, että ottaa testiin 2 viikoksi ja palauttaa ilman mitään kuluja, jos ei miellytä. Palautin mokkulan ennen testiajan loppua. Kaikkihan ei mennyt tietenkään kuten Tromsössä. Eipä tämäkään ollut ensimmäinen kerta, eikä varmaan viimeinenkään: laskussa on erittelyn mukaan laskutettu täyden kk-maksun verran vajaan 2 viikon käytöstä(kulut piti asiakaspalvelijan mukaan olla 0€). Voisiko tähänkin tulla hieman järkeä? Tuleeko uusi lasku tai jotain? Viimeisen 3vuoden aikana on tullut ainankin työpäivän verran selviteltyä yksinkertaisiakin asioita useaan otteeseen, jotka eivät olleet allekirjoittaneen vikoja yksikään.

1 kommentti

  • January 15, 2013
Hei jarppi83!

Nyt täytyy kyllä kovasti pahotella tapahtunutta. Meillä on nyt mokattu. Liittymä on kyllä irtisanottu silloin kun palautit tikun liikkeeseen, mutta kuukausimaksu oli jäänyt nollaamatta. Hyvitin nyt saamastasi laskusta nettitikun osuuden joten voit maksaa laskun alkuperäisellä viitteellä ja vähentää siitä 21,79 eur. Nyt asia on kunnossa. Hyvä kun otit yhteyttä!