Hei, Olisiko soneran lasku/laskut mahdollista saada suoraan NetPostiin. Se on mielestäni tuhat kertaa kätevämpi ja toimivampi kuin emailina tuleva lasku. Netpostissa on kaikki laskut samassa paikassa muistutuksineen (hälytys kun eräpäivä tulossa), ei unohdukaan niin kovin helposti.
NetPostin listalla oli mielestäni TeleFinland`in niin miksei siis myös Sonera.
Sivu 1 / 1
Hei Rexmantre !
Sonerankin laskut on mahdollista vastaanottaa NetPostiin. Kytkennän voit tehdä joko suoraan NetPostiin http://www.netposti.fi tai http://www.itella.fi tai jos olet S-Pankin asiakas, niin S-Pankin kautta http://www.spankki.fi
Sonerankin laskut on mahdollista vastaanottaa NetPostiin. Kytkennän voit tehdä joko suoraan NetPostiin http://www.netposti.fi tai http://www.itella.fi tai jos olet S-Pankin asiakas, niin S-Pankin kautta http://www.spankki.fi
Moi. KatjaN, kirjoitit että;
"Hei Rexmantre !
Sonerankin laskut on mahdollista vastaanottaa NetPostiin. Kytkennän voit tehdä joko suoraan NetPostiin http://www.netposti.fi tai http://www.itella.fi tai jos olet S-Pankin asiakas, niin S-Pankin kautta http://www.spankki.fi"
Eipä kuitenkaan voi. Sieltä tulee popup vastaus: "E-laskusopimuksen tekeminen on toistaiseksi poissa käytöstä.
Lisätietoja saat Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oy:n asiakaspalvelusta 0100 84020 arkisin klo 8.30 - 16.30."
Kyse nimenomaan TeliaSoneran laskusta.
Toivottavasti nyt saatte tuon asian kuntoon, kun lähes kaikilta muiltakin laskun on saanut netpostin kautta jo kauan.
"Hei Rexmantre !
Sonerankin laskut on mahdollista vastaanottaa NetPostiin. Kytkennän voit tehdä joko suoraan NetPostiin http://www.netposti.fi tai http://www.itella.fi tai jos olet S-Pankin asiakas, niin S-Pankin kautta http://www.spankki.fi"
Eipä kuitenkaan voi. Sieltä tulee popup vastaus: "E-laskusopimuksen tekeminen on toistaiseksi poissa käytöstä.
Lisätietoja saat Säästöpankkien Keskuspankki Suomi Oy:n asiakaspalvelusta 0100 84020 arkisin klo 8.30 - 16.30."
Kyse nimenomaan TeliaSoneran laskusta.
Toivottavasti nyt saatte tuon asian kuntoon, kun lähes kaikilta muiltakin laskun on saanut netpostin kautta jo kauan.
wiskari: Jos sinulla on jo olemassaoleva e-laskusopimus Netpostissa, pystyt lisäämään sinne meidän laskuttajaksi. Uusien e-laskujen kytkentä ei kuitenkaan tällä hetkellä onnistu. Syy siihen on se, että pankkiverkoston sisällä käydään tällä hetkellä sopimusneuvotteluita/omistusjärjestelyitä ja me emme pysty siihen vaikuttamaan. Samainen "ongelma" koskee muitakin laskuttajia. Harmillinen tilanne kaikkien kannata joka toivon mukaan ratkeaa piakkoin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.